T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Hawaiibussen efter 31. Marts 2009 kl: 20:48:40
-
Jeg skulle prøve de alu drenge som jeg posted i en anden tråd. Men donkraften fik ikke helt fat i det bagerste øje og skubbede den ene skørte af under tankhullet, som er helt lukket. Desværre eller godt, set i lyset af at det som kom frem ikke ville have blevet opdaget da det er fuldstandigt aflukket af skørten :( Under det lille stykke var der nok 3 dl jord........ og et rusthul lige hvor drænet fra kommandørtaget kommer ud. Der var også en prop fra rustbehandling, samt der hænger noget svejse tråd fra en tidligere reperation fra før mit ejerskab.
Hvad er det bedste at gøre?
Jeg har nu tænkt mig at slippe det ned og gi en masse zinkspray og sort rust beskyttelse samt montere skørten igen og "gemme" det væk eller er det noget møj...
Så dem med org. skørter tjek lige den under tankhullet.......
-
Er det bedste ikke at skære et nyt stykke i?
Det behøver jo ikke ligne en altertavle, når du alligevel skal have skørtet på igen.
-
Enig med Krogslund. Plut og Polyfilla er juks. Frisk plade er fagmæssigt håndværk. Din bil er alt for fin til juks.
-
min erfaring siger mig også at det kun bliver værre! en dag falder skørtet selv af fordi rusten ikke blev lavet i tide :oops:
jeg har min gamle vento til at stå som en huskekage for det :wink:
men det ser til gengæld ud som en meget overkommelig opgave, selv for en begynder i pladearb, så det er da bare at fatte vinkelsliber, pladesaks, plade og en svejser :)
-
tak for svar.
Jeg har nu talt med en bekendt som behersker det der svejsning MEGET godt og han vil se på den. Men skal der ikke stadig være et hul til at dræne fra.
-
tak for svar.
Jeg har nu talt med en bekendt som behersker det der svejsning MEGET godt og han vil se på den. Men skal der ikke stadig være et hul til at dræne fra.
jo der skal være dræn hul fra taget, husk at blæse slangerne igennem engang imellem, så de ikke stopper, da det også kan give rust :wink: