T3nettet og T3Klub Danmark forum

T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Jarl efter 17. Juli 2006 kl: 10:32:35

Titel: Den går nok ikke i DK...
Indlæg af: Jarl efter 17. Juli 2006 kl: 10:32:35
(http://kfz.freepage.de/rfeussner/ladefl.jpg)
Titel: Den går nok ikke i DK...
Indlæg af: Djursland efter 17. Juli 2006 kl: 11:22:10
hej hej jarl...

nej ikke med minder at man betaler 1 mil i afgift...  :cry:

men det kunne sgu være sjovt at ha sån en fætter i ens T3'er  :lol:

Mvh Flemming  :lol:
Titel: Den går nok ikke i DK...
Indlæg af: Arnaa efter 17. Juli 2006 kl: 22:14:02
Hvis den er synet og godkendt med divse papire i et andet eu land skulle der ikke være nogen grund til ikke at kunne få det synet her i danmark kendte en få nogle år siden han tog en 1,2 corsa A model og fik bygget den om med en 1,6 16v motor med 150HK i den kørte han til tyskland med og fik den synet og godkendt med alle de ombygninger som han havde lavet så fik han papir på det hele kørte til danmark fik den synet og betalte 15000kr i afgift for ombygningen af bilen så kørte han i en sjov bil sener ændrede han den med en 2,0 16v motor til tyskland igen og hjem betalte 15000 igen og den var godkendt men havde han sat den store motor i fra starten ja så kunne han jo nøjes med en gange 15000kr så det kan godt laves her hjemme

Arnaa
Titel: Den går nok ikke i DK...
Indlæg af: jankjerbye efter 17. Juli 2006 kl: 23:16:55
Hmm.. men hvad er grunden til at køre til Tyskland med den? Er de mere lempelige med HK regler? Hvis man sætter en større motor i kommer man så ikke bare til at betale afgift af den? Eller?
Titel: Den går nok ikke i DK...
Indlæg af: Arnaa efter 18. Juli 2006 kl: 18:39:38
I Tyskland er de ikke så stive hvad angår ombygning af bilen da de kikker på om den ombygning der er fortaget kan forsvares hvad angår bremse og de bærende dele hvis det er ok så no problemo med andre ord det skal bare være lavet rigtig og efter alle forskrifterne

Arnaa