T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diesel Fora => Emne startet af: Jens Flensborg efter 19. September 2009 kl: 18:49:15
-
Efter afsluttet koblingsskift m.m. fik jeg også monteret en fin LDA, men på en eller anden måde trækker den ikke i armen??? Er den måske justeret for lang eller for kort? luftledningen har jeg skiftet ud ned til turboen, den er ny. LDAen fungerer ellers fint med vakuum, den er testet af MDohna ...
Den nederste udluftning har ingen slange på, right?
Hva har jeg glemt?
Jens
-
Hej igen
Betyder det, at der er forskel i LDA reaktionen mellem stående bil og rigtig lastkørsel?
3.500 omdrejninger larmer med stående bil som en raketmotor, jeg vil prøve på at fumle mig frem til en reaktion af LDAen. Er en god LDA også skyld i en større tophastighed på omtrent 140kmh - som test? Den må da være mere kvik mellem 110 og 140 ned opblussende LDA til turboen?
Jens
-
Betyder det, at der er forskel i LDA reaktionen mellem stående bil og rigtig lastkørsel?
Ja LDAen er jo styret af turboens tryk. Turboen er ikke særlig virksom ved ubelastet motor.
-
Har fundet ud af en del ting, den accelerer bedre ... på motorvejen kommer den op på 140kmh og der er mere kraft op ad bakke. Hvordan finder man den perfekte justering? Der er reserver, skal man hente alt ud af systemet?
Jens