T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: BlackChart efter 14. December 2009 kl: 21:20:22
-
Var ikke lige obs. på at jeg havde slukket bilen med interval viskeren aktiv igår, her til morgen (da det hele var frosset) og jeg satte tænding på var det kun den i pass. siden der kørte op, tilgengæld kørte de begge ned og nu sidder den i fører siden ret løst...
Det hele er frosset og har ikke lige fået tøet det op så jeg kunne kigge nærmere på det...
Er det rimeligt at antage at det er strålerne i selve armen der er blevet revet??
Håber armen er det svageste så jeg ikke skal til at skille hele lortet ad for at skifte selve viskertrækket...
-
tag det roligt, har selv oplevet det og jeg skruede min arm af og satte den i stållerne igen og strammede møtrikken. Det kolder stadig.
-
Ja, enten i armen, eller det du ikke vil høre: at det er drevet, der nu er uden de små sataner, der hiver armen med op og ned. Skulle det sidste være tilfældet, har jeg vist et par stykker liggende endnu, men det er jo unægteligt et surt job, at skulle have den halve bil splittet ad.
Lad os håbe det bedste.
-
hej morten,jeg tror kun det er armen , det er alu. men du kan se det ,hvis møtrik kører rundt men arm står stlle , ved du hvor fejlen er . mvh a.jespersen
-
Hvis nu strålerne er væk på motoren også, så må du jo ty til alternative metoder, Loctite f.eks.?
Min gamle Syncro kunne også godt finde på at gøre det, men stårlerne tog aldrig skade.
-
det er armen der giver op først! af med den. Man kan være heldig at møtrikken ikke har været super spændt og derfor rykker lidt op og glider i strålerne.
-
Strålerne er helt væk på begge armene :(
Nå, det er jo heldigvis ikke verdens mest besværlige reperation :D