T3nettet og T3Klub Danmark forum

T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Djursland efter 16. Oktober 2006 kl: 13:26:57

Titel: Schick Knastaksler
Indlæg af: Djursland efter 16. Oktober 2006 kl: 13:26:57
hej hej med jer

jeg var lige inde og kikke på deres side og fandt under T3 at de har mange fine aksler til T3 bla. en 1,6 TD med 93 hk og 179 NM ummmmm dejligt

http://www.schick-tuning.de/

Mvh Flemming  :lol:
Titel: Schick Knastaksler
Indlæg af: Jarl efter 16. Oktober 2006 kl: 14:15:57
Godt, du ikke nævner de andre motorer, de viser...  - vi er lidt i defensiven i øjeblikket :wink:
Titel: Schick Knastaksler
Indlæg af: jankjerbye efter 16. Oktober 2006 kl: 14:29:51
De skriver ikke noget om forstærket/opgraderet gearkasse.. Det bekommer mig vel m.h.t til den lille 1y som står og venter på bordet
Titel: Schick Knastaksler
Indlæg af: Djursland efter 16. Oktober 2006 kl: 15:47:33
hej jan..

de må da ha en knast til 1y også...  hvordan vil du lave din motor jan  

og gu ved hvor mange HK man kan få ud af en aaz motor med en anden knast osv

Mvh Flemming
Titel: Schick Knastaksler
Indlæg af: WBX Manden efter 16. Oktober 2006 kl: 19:51:02
Citat fra: "jankjerbye"
De skriver ikke noget om forstærket/opgraderet gearkasse.. Det bekommer mig vel m.h.t til den lille 1y som står og venter på bordet


Det er jo fordi den ikke har nok hk og moment til det er nødvendigt...  :wink:
Titel: Schick Knastaksler
Indlæg af: jankjerbye efter 16. Oktober 2006 kl: 19:58:35
Hmm tror du det hele ligger i knasten? Jeg har golf topstykke med knast monteret..

Som jeg hurtigt har skimmet deres tilbud ligger en del af ydelsen i intercooler, vandkøler opgradering med elektriske pumper og oliekøler.

Citér

Durch jahrelange ständige Optimierung der selbstentwickelten Tuning-Bauteile konnte ein Grad der Laufkultur und Zuverlässigkeit erreicht werden, der seinesgleichen sucht.

Abgasführung, Ladeluft- bzw. thermostatgesteuerte Ölkühlung und die Auspuffanlage gewährleisten durch ihre erprobte Abstimmung aufeinander eine ideale Leistungskurve, hohe Dauerbelastbarkeit und das hervorragende Ansprechverhalten der Schick-Motoren.

Durch die Verwendung der Serienmotoren von VW

1,6 l Turbodiesel (Schick-Leistung 68 KW/93 PS)
2,1 l 5-Gang Kat. (Schick-Leistung 110 KW/150 PS)
2,1 l 5-Gang (Schick-Leistung 120 KW/163 PS)
2,1 l Automatik Kat. (Schick-Leistung 102 KW/140 PS)

bleiben geometrische Maße und Motoraufhängung unverändert; der Wartungsplan ist problemlos von jeder Werkstätte durchzuführen.
Titel: Schick Knastaksler
Indlæg af: Jarl efter 16. Oktober 2006 kl: 21:51:12
Enig mad Jan. Det ligger i LLK'en og den opskruen af ladetrykket, den tillader. Tror ikke, de skifter knast ("Nockenwelle").

Det er lige godt growe så langt fremme i skoene ham Rasmus er pt. Mon ikke hellere ham skulle koncentrere sig om sit studium... :wink:
Titel: Schick Knastaksler
Indlæg af: WBX Manden efter 17. Oktober 2006 kl: 12:01:15
Citat fra: "Jarl"

Det er lige godt growe så langt fremme i skoene ham Rasmus er pt. Mon ikke hellere ham skulle koncentrere sig om sit studium... :wink:


Det er jo det jeg gør !  :lol:

Btw. WBX Har altså har 24 mm krydspind og det er i hvert fald nok til 300 hk...
Alle de tunede bobbler kører med 22 mm.
Titel: Schick Knastaksler
Indlæg af: Djursland efter 17. Oktober 2006 kl: 12:27:50
hej med jer...

ja de sætter også llk på men hvorfor skulle de ikke skifte knast når det er det de lever af at lave...

jeg tror ikke de bare sætter trykket op og en LLK på og kalder den en schick motor..

men er der ikke en der kan skrive til dem og spørge for jeg kan ikke så godt sønderjysk

hvad med jarl er du ikke frisk på det

Mvh Flemming   :lol: