T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Jarl efter 24. Oktober 2006 kl: 16:58:44
-
Ved koldstart drypper der diesel fra motoren,ledsaget af en ujævn motorgang men begge ting stopper når motoren bliver drifts-varm
Det kan være forskellige ting, der er på spil her. Drypperiet fra motoren må du præcisere lidt ellers kan man mistænke alt. Du må åbne klappen, stikke hovedet ned, have en skarp lygte i hånden og bruge øjnene. Bagefter ved du sikkert, hvor den er utæt, og hvis du ikke kan se det præcise sted, så kan du give et hint om, ca. hvorfra det kommer og så kan du få bedre hjælp.
Motoren har svært ved at starte,men kommer så igang og skyder en sort røgsky ud af udstødningen.
Har du check på, hvordan dine gløderør har det?
Samtidig har jeg bemærket at der siver hvid røg ud af de sorte riller ved bagklappen,og ud ved dækslet man vipper for at fylde olie på.
Kig kritisk på dine dyserør (med hele hovedet nede i motorrummet, så du faktisk kan se noget), mens bilen er i gang. Er det utæthed at spore?
-
Du skal nok checke dem alligevel. "spaghetti-gløderør" (undskyld Thansen) har en meget begrænset levetid. Min rekord i den retning er 3 uger med et sæt fra Biltema.
-
KOM ind vogn 77
hvis du er på disse kanter herude på djursland kan du kikke forbi så skal jeg kikke på den og gi dig en ide om hvad der er galt
Mvh Flemming :lol:
-
ok hvor ligger Lyngby Djursland i forhold til Søby ved Hornslet?
du får lige en pm med min adr så du kan slå den op på degulesider.dk
Mvh Flemming :lol: