T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => WBX/LBX Fora => Emne startet af: Jønne Ukendt efter 03. Juli 2010 kl: 12:49:00
-
Efter at have hentet DG bussen i Brønderslev har jeg rodet med den
på grund af dårlig motorgang. Alt i forbindelse med tænding er skiftet
benzinpumpe og luftfilter. Benzinpumpen måtte jeg dog skifte tilbage
igen da studsene på den ny stak lige ind i krumtapudluftningen.
Karburatoren har været adskilt og renset, men stadig uden godt resul
tat. Vacuumslanger er skiftet og dåser er tjekket. Karburator skilt ad
igen igen. Hjalp en smule men fik så en høj tomgang som ikke kunne
justeres ned. Måtte til sidst tage karburator incl. manifold uden at skille
de to fra hinanden fra en anden motor.
Nu kører den super, har en super tomgang og tar omdrejninger som en
Subaru :lol:
Tak for faglig assistance til Aran og Opelhaj. Tak til Hinze for den til tider
nødvendige psykologbistand.
Mvh Jønne Ukendt
-
Glæder mig da at høre at den tager Omdrejninger som en Subaru... så må vi jo prøve at køre om kap :twisted: :twisted:
-
faglig og faglig :0) jeg deler gerne ud af egne erfaringer... ingen grund til at opfinde den dybe igen :0) den er anderledes og køre i nu ikk???
-
Meget anderledes og særdeles støjsvag ved normal kørsel. Man behøver ikke at skifte nakkestøtterne på bageste sæderække
ud med høreværn som i visse andre :D
Mvh Jønne Ukendt
-
når først du får en madras henover er det ren limo feeling :0)
-
HERLIGT! De "kære" Pierburg er noget Fanden har opfundet i vrede, men det er ligesom Fords single point injection: Når det ellers virker, er det supergodt. Når det ikke virker: Uha oh skræk, så kan man skrue og skifte i det uendelige, og det hjælper lige lidt.
Dejligt, at den bare kører nu. Selvfølgelig ta`r den da omdrejninger som en Subaru ( Det gør en 2 cv osse, men måske i lidt mere besindigt tempo! ) :lol: :lol: :lol:
-
Der er altid en tør skulder at græde ud ved :D mon ikke jeg bytter med lidt utålelige indfald fra min egne dæmoner....