T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: casper efter 09. November 2006 kl: 00:58:27
-
fancy´e ord, men jeg vil da gerne lege syncrospecialist øst for bæltet :-)
inden du river hele bilen fra hinanden var det nok en ide at starte i undervognen, da al syncro grejet sidder der :)
Systemet med spæret er vakuumstyret, og der kan være problemer med både vakuum og ren mekanisk flytning af spær-akslen. Køb et vakuum manometer/pumpe(mityvac eller noget i den stil). 2 hurtige ting kan afgøre meget.
mål om der kommer vakuum ude ved aktuatoren når du trækker knappen?
bevæger spær-akslen i aktuatoren sig når du manuelt pumper vakuum med pumpen ?
-
ja. Caspers metode er simpel og billig.
Tænder kontrol-lamperne i knapperne??????
-
de bliver kraftigt grønne, bare roligt du er ikke i tvivl når de lyser :-)
Men tag et kig på vakuumet nede ved aktuatorne, har du ikke kigget på dem før så er de blå/sort plast ovalt ca. 5 X 15 cm med vakuumslanger i kraftig plast gående til og fra.