T3nettet og T3Klub Danmark forum

Off topic => Generelt => Emne startet af: jensjakob efter 03. September 2010 kl: 11:28:05

Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: jensjakob efter 03. September 2010 kl: 11:28:05
For at imødekomme at vi har det med at mudre alskens tråde til på livet løs, vil jeg prøve at oprette en dedikeret sludre sladre mudre tråd vi alle kan hoppe over i og mudre sludre på livet løs, når trangen kommer til os :-)

Jeg har desværre ikke nogle savestøvler på hånden, men viser gerne en T3IR4 frem :-)

Gode hilsner

Jens Jakob - som sætter stor pris på vores mange gode snakke i alskens retninger
Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: a.jespersen efter 03. September 2010 kl: 13:25:56
hej jenejakob. jeg har et lille øf her , der er nogle ting hvor man kan sige det er klogest man tar en snak på tlf.her tænker jeg på sådan som motorer . alle kan jo gå her ind og se hvad man skriver men det er jo ikke sikkert det er noget der bør komme frem , min synsmand var sikker på min motor var født i den bil , det vil jeg jo gerne have han og t og s bliver ved med at tro. mvh a.jespersen ps. man skal jo heller ikke gå i synshallen og stille for mange spørgsmål :oops:  :P  :P
Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: jensjakob efter 03. September 2010 kl: 13:30:17
Det er rigtigt, nogen ting er klogest sagt over telefonen :-)

Men, så vidt jeg forstår det, så _ER_ T3 produceret med 827 blokken og række 4 som standard fra fabrikken - det er jo derfor at klokken på gearkassen passer direkte på uden modifikationer osv.....

Jeg tjekkede min manifold, der løber en fin slange med kølervand retur fra forenden af manifold. Tror at mit forbrug skyldes blyfoden og de 2 tagbokse der har siddet på så længe. Jeg prøver at køre en hel tank med venlig højrefod, og se hvad det giver - så medler jeg nye km/l tal ind :-)
Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: a.jespersen efter 03. September 2010 kl: 13:37:47
hej jensjakob.jeg har ikke hørt om en række 4 i en t3 ,men hvis det er rigtigt er de det jo fedt . du må ud og købe et par lette bløde futter . :P  :P  :P mvh a.jespersen
Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: jensjakob efter 03. September 2010 kl: 14:29:54
Jo, Jarl har da længe kørt række 4 med stive tændkabler - nu skifter han bare til bløde tændkabler (sådan som jeg har forstået det) :-D
Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: a.jespersen efter 03. September 2010 kl: 15:31:05
sådan kan man da også sige det  :P  :P  :P
Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: jensjakob efter 03. September 2010 kl: 15:33:44
Jamen, er det ikke sådan det er?

Samt - jeg har da som barn lært at det er vigtigt at skifte de gamle tændkabler når de bliver stive og hårde - før de knækker/smuldrer/forvitrer og ikke kan lede gnisten ordentligt.
Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: a.jespersen efter 03. September 2010 kl: 16:09:28
jeg må give dig ret.det er måske også der for ,vores ikke lugter som et vådt lejr bal  :P  :P  :oops: mvh a.jespersen
Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: Aran efter 03. September 2010 kl: 18:55:25
Du kan nu roligt stille spørgsmål i din synshal. Den jeg sædvanligvis benytter er altid både saglige og grundige, når de forklarer noget, og desuden kan man også "lige" ringe, hvis man har et teknisk spørgsmål.
Jeg kan kun sige, at have fået en yderst god behandling, - måske forklaringen på, at jeg helst kører derud, medmindre en evt. anden ejer insisterer på et andet / tredie sted.
Titel: Sludre sladre mudre tråd
Indlæg af: a.jespersen efter 03. September 2010 kl: 19:55:42
hej aran. og ja det er rigtigt ,men det er jo ikke alle der behøver at vide alt om ens bil. :P  :P  :P