T3nettet og T3Klub Danmark forum
Off topic => Generelt => Emne startet af: t1finn efter 23. November 2010 kl: 19:59:28
-
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1457158.ece
-
Microbussen var bare for lille, og på ingen måde den sweitzerkniv på hjul som Type2'erne har været.
Dette er til alle tider stadig det bedste bud på en afløser: http://www.youtube.com/watch?v=CJXTBZLRfR4, men igen vil teknikken være totalt utilgængelig for menigmand og en stor del af konceptet er dermed dødt.
Vi må bare holde liv i dem der er tilbage...
-
Plus Jønne at designeren har glem motoren!
-
I denne futuristiske version sidder den vist i hjulene jvf designeren, ellers må havestolene sgu vige pladsen
-
Volkswagen sælger ikke mere de store mængder af de for dyre T5ere ...
her ligger chancen for den praktiske retro T1 ...
Jens
-
Lade os håbe at de vil lave en prismæssig tilgængelig multianvendelig vogn, der er konstrueret til MANGE års vedvarende brug. En bil der kan fungere som komfortabel camper/bus samtidig med at den snildt sluger en standard krydsfinerplade til noget hjemmesløjd. Bulli-koncepet må genopdages.
-
Man skal bare sælge en designlicens til KIA ...
så sker det ...
Jens
eller jaguar, volvo, GM, LADA og andre
-
så vil jeg håbe at det denne gang design mæssigt lykkedes lidt bedre end den sidste microbus eller new beetle lykkede for vw , Fiat og bmw har givet vw baghjul med flere meter i den retning..
og vi må håbe at subaru kan leverer en ægte røv boxer der virker , i stedet for vw hehe
(http://www.thetorquereport.com/2001_vw_microbus_concept.jpg)
den her lignede jo pis
-
hva er der nu galt med de boxermotorer porshe laver?
så blir det da i familien :)