T3nettet og T3Klub Danmark forum
Vores biler. => Din bil... => Emne startet af: piacrone efter 26. November 2010 kl: 09:31:34
-
Prøver her. Der kommer nogle stykker.[/img]
-
flere billeder
-
flere billeder
-
Ja. Det er da et par seriøse huller. Men er det de eneste, så er det bare i gang med svejseren. Rusten i samlingerne ser jo ikke så pænt ud, men det er stadig kun kosmetisk.
Held og lykke ned synet.
-
nyt trinbræt det fåes som plade del til billii penge samlingerne lader du være og laver bremser og justerer lys og tjekker slør i bøsninger... så den synet
-
Det ligner da en vel-isoleret bluestar. Lad rusten i pladesamlingerne være indtil foråret.... det ønsker du ikke at rode med nu.
Sørg for jævnligt at spule skidt væk nede bag sideskørterne, og lad dem sidde indtil foråret.... der venter dig sikkert en overraskelse. :roll: ...
..ikke en dyr overraskelse, men lidt besværligt. (rustarbejde)
Tony
-
Nu i dagslys :O)
-
Er der egentlig nogen der har et godt bud på, hvad jeg vil kunne få for den?
-
hvilken motor ligger der i den?
desvære trækker rusten meget ned i salgspris!
tilgengæld er indretningen god, men er den org.? eller sat i efterfølgende? de tre sæderækker er 3 forsk mønstre!
den står og skal til syn, det er heller ik et plus!
til sidst spiller egenvægten ind, mht vægtafgift, er den over 1500kg er den dyr især som diesel!
men kom med lidt flere oplysninger så er det nemmere at vurdere.
der er altid nogen herinde der er klar med et frisk bud, både til restaurering og ophug ;)
-
Er der egentlig nogen der har et godt bud på, hvad jeg vil kunne få for den?
Hej Nogle ting der ville være rart at vide er Årgang/Motor/Syn/Vægtavgift.
Og eller,s tror jeg at du får mest ud af den ang salg vis den er synet. Mvh :-)
-
nov ´88 , 1,6 turbo diesel, skal synes, over 1500kg så vi betaler ca. 11000kr i vægtafgift og oven i kommer afgiften på dieselfilter.
-
ej hvor sjovt, den kender jeg fra da jeg var ansat i Siemens Ballerup, den holdte ofte ved Føtex i Laustrupsvang. Den var MEGET pænere dengang, men man har selv været der.......: ) er du den samme ejer som dengang?
-
nov ´88 , 1,6 turbo diesel, skal synes, over 1500kg så vi betaler ca. 11000kr i vægtafgift og oven i kommer afgiften på dieselfilter.
Og hvor mange KM har den gået og er det med samme motor eller har den været skiftet ?? Mvh :-)
-
nov ´88 , 1,6 turbo diesel, skal synes, over 1500kg så vi betaler ca. 11000kr i vægtafgift og oven i kommer afgiften på dieselfilter.
Nov.´88, fortæller så at det ikke er en Bluestar, som jeg syntes den lignede, men en standard multivan.
Hvis alle regler bliver overholdt vil det være meget svært at få bilen ned på 1500 kg, så den kunne blive lidt billigere i vægtafgift.
Vægten er sikkert opgivet til 1525-1550 kg. men den reelle vægt er ca. 1600 kg.
Jeg tror godt det kan betale sig at lave den til syn, hvis man er indstillet på fortsat at betale den høje vægtafgift,
men til totalrenovering er den uinteressant på grund af vægten og et omfattende rustarbejde.
Bilen er/har været isoleret med glasuld, og der er derfor 90% chance for at der er meget mere rust end du kan se,
men det er ikke det hele som behøver at blive lavet for at få synet bilen. :!:
Og hvad er den så værd....tjaee, du kan godt få et bud, men hvad vil du sælge den for. :?:
Jeg vil byde 10.000,- for så ved jeg at du sikkert hellere vil syne den, og beholde den et par år mere, på trods af vægtafgiften... :wink:
Tony
-
det er ikke en BS, den er Orly blå som LLE´en med creme skørter. Den var mega flot dengang
-
ej hvor sjovt, den kender jeg fra da jeg var ansat i Siemens Ballerup, den holdte ofte ved Føtex i Laustrupsvang. Den var MEGET pænere dengang, men man har selv været der.......: ) er du den samme ejer som dengang?
Nej, jeg købte den i ´07
-
nov ´88 , 1,6 turbo diesel, skal synes, over 1500kg så vi betaler ca. 11000kr i vægtafgift og oven i kommer afgiften på dieselfilter.
Og hvor mange KM har den gået og er det med samme motor eller har den været skiftet ?? Mvh :-)
Blot til orintering: Kan se at den er synet sidst 11/11-2008 og den den gang havde gået 401.000km. Mvh :-)
-
Har været en tur på besøg hos JanW og han siger at det ikke er den motor den er "født" med. Hvad det så er for en, har jeg ingen anelse om.
pt.har bilen kørt ca. 450000km
-
Så kan du jo starte med at kikke på den lille klisterseddel der sidder gemt ved sikringsboksen; du skal ligge på ryggen ved pedalerne i føresiden og kikke op mod "himlen". Klisterseddelen sidder lige der; den fortæller om stelnummer, motor/gearksse og farvekoder.
JanW er jo skarp, så mon ikke han tænker på at dieselpumpen ligner en fra golf?
Hinze
-
Jeg kigger på det. :)