T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Jens Flensborg efter 06. Februar 2011 kl: 11:46:33
-
Hej
Jeg er blevet lidt liderlig med denne T3 syncro JX TD, skal lige finde ud af om den er med spær eller permanent drevet.
Er der gode ting i et permanent drev?
skal det være spær?
Hvor høj er denne fætter mon, når taget er nede?
min garage tillader 214 cm i indfartsporten ...
ja og det ender måske i 70.000 danske uden afgifter og så skal der laves lidt ...
MAX HEADROOM ??? den skal ind i garagen ... jeres gæt???
Jens
-
standard Syncro er 199cm, med rigtige Hjul kommer den ca. 3-4cm op og Undervogn opgradering giver 3-4cm extra..
Taget er mindst 15, nærmere 20cm extra: forget it!
..men den er sku smuk!
syncro er som standard med permanent 4-hjulstræk. spær er kun til differentialet
-
mmmhhh ...
ender nok med en omgang vinkelsliber på betongulvet de første 30 cm ind i garagen ...
jeg tager målestokkem med ud til flyvepladsen kl. 14.45, så gætter jeg mig frem til noget mellem 213 og 218 cm ... see you derude
shit
jens
-
Hej Jens
Er ikke så smart til det med at linke alle sider, men kig her:
http://www.vwpix.org/deu/
og så i denne rækkefølge
archive
T3
preislisten
deutschland
multivan
1987_08_volksvagen_multivan
på side 2 fremgår det at din nye bil er 2110 i højden, så hvis målene passer
er der plads til ovenlyset, som jeg ikke tror de regner med
Hilsen Bjarne
-
mange tak :)
den står mellem 208 og 211 (vanagon van syncro og multivan syncro)
begge med Westfalia tag
Jens