T3nettet og T3Klub Danmark forum

Vores biler. => Dine Projekter... => Emne startet af: Mølle efter 09. Januar 2007 kl: 21:35:52

Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 09. Januar 2007 kl: 21:35:52
med dele bl.a. fra Jespers JX-er.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jarl efter 09. Januar 2007 kl: 21:39:15
Fedt projekt! KY'eren er bare den bedste maskine! Og så endda som turbo :D
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 09. Januar 2007 kl: 21:44:54
og min drøm er at få mokket en intercooler på. Har fundet nogle billige her.

http://www.turbodk.dk/web/web99.asp


og 1,5 bar skulle vel være mere end rigeligt.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jarl efter 09. Januar 2007 kl: 21:46:02
Ja, mon ikke også 1 bar rækker...
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 09. Januar 2007 kl: 21:49:04
jo jo. Der er jo ingen grund til at tage livet af projektet på første tur. Det jeg mener er at de billige intercoolere "kun" er beregnet til op til 1,5.

Jeg skal nok gå forsigtigt til værks.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Djursland efter 10. Januar 2007 kl: 10:39:54
hej Mølle

fed motor men hvad skal den i af bil...

jeg tænker på om det er min gammel Syncro den skal i..

Mvh Djurs  :lol:
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 10. Januar 2007 kl: 16:05:22
Hej Djursland

KY-eren skal i omgangs-dokaen.

Din gamle kører pt. som havetraktor. Den starter taknemmeligt hver gang jeg drejer nøglen i den, så helt dårligt kan den gamle JX ikke ha det.  Den er gemt lidt af vejen, men jeg regner med at den skal hives ind på liften her til foråret og tjekkes igennem.

så må vi se. Told og Skat skal jo også ha deres del af kagen.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Djursland efter 10. Januar 2007 kl: 18:05:46
HAVETRAKTOR

snøft snøft min kære syncro..

nå ja ja men bare den bliver lavet igen til at køre på vejen

det ville da glæde mig meget..

for den er slet ikke ring og motoren er rimlig fin i den.. ihvert fald da jeg hade den

men der virkede fortøjet jo også som det skulle..

jeg hade sgu meget glæde af den sidste vinter når jeg skulle hjemmefra og der lå en halv M sne eller en M for den sags skyld  det var den pisse ligeglad med..

så det kan da være at jeg kan købe den tilbage når den er lavet igen for jeg savner den sgu nogle gange...

Mvh Djurs
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 21. Januar 2007 kl: 19:15:42
her er lidt stemningsbilleder fra projektet.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 21. Januar 2007 kl: 19:18:01
lidt flere
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jesper efter 21. Januar 2007 kl: 21:07:52
Jeg er glad for at se at den gamle JX'er kom i rigtige hænder - det ser godt ud  :D
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 21. Januar 2007 kl: 21:12:28
Hej Jesper

ja den er fin til at plukke fra.

Men jeg er lidt presset. Der var fine olie-rør med, og dem skal jeg bruge...

men jeg kan sgu ik finde dem... Surt. De er ikke ens på D og TD, så jeg kan ikke bruge dem fra KY-en.

jeg bliver sindsyg af at lede.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 22. Januar 2007 kl: 20:46:48
aaargsåsgudaosse.....

kan ikke finde dyssrørene (de 4 fra pumpen til dysserne)

er bange for at borte har taget dem.

er der nogen, der ligger inde med et sæt til TD.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jesper efter 22. Januar 2007 kl: 21:19:36
Altså de var jo med i løs vægt - sammen med ventilerne der var pakket ind i papir. Du har sikkert lagt dem et sted hvor de ikke kunne blive mast og hvor du helt sikkert kunne finde dem igen  :wink:  En hylde øverst oppe et sted? Eller også hænger de på et søm på væggen??
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: T3Sync efter 22. Januar 2007 kl: 22:10:17
Hey Mølle

Er det dig der retter manifolden af ? Og har du den der maskine der kan rette ?

Morten
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 22. Januar 2007 kl: 22:34:06
Det er en af mine gode venner. Han er en troldmand på et maskinværksted og samtidig en travl mand.

Jeg tror ikke, at jeg vil være bekendt at bede ham om at lave det for andre. Men der er jo også andre på T3-nettet, som har tilkendegivet, at de har adgang til en fræser, og lige det, at rette manifold af, er ikke raket-teknologi.

håber at det er ok.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: T3Sync efter 22. Januar 2007 kl: 23:14:54
:D  Det er selvfølgelig helt ok  :D  

Morten
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: ludvig efter 23. Januar 2007 kl: 16:02:48
Citat fra: "Mølle"
aaargsåsgudaosse.....

kan ikke finde dyssrørene (de 4 fra pumpen til dysserne)

er bange for at borte har taget dem.

er der nogen, der ligger inde med et sæt til TD.


hej.

Dt63 (Jan) har vist stadig et sæt til at ligge..
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 24. Januar 2007 kl: 12:06:50
så fik jeg hentet mine 15" fælge fra sandblæsning og epoxy-maling.

Monteret med Bridgestone Winter.

synes selv at det virker ok som sutter til omgangs-syncroen.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Bo efter 24. Januar 2007 kl: 14:00:29
Den bliver sq raffi :D  Husk billeder når de er monteret :D
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: jankjerbye efter 24. Januar 2007 kl: 14:28:36
Hvaff? er det T4 fælge..? Hvordan får du dem på
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 25. Januar 2007 kl: 11:27:02
fælgene... enten skal du ha godt med tilløb til, eller også skal de lige en tur i drejebænken, så hullet i midten bliver lidt større. -men det er heller ikke noget problem.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 25. Januar 2007 kl: 11:31:46
mangler småting:

-plast-forbindelse mellem luftfilterkasse og turbo.
-nippel mellem oliefilter-sokkel og olierør
-gummi mellem turbo og indsugningsmanifold.

Er stadig lidt tilbageholdende med at skrælle motoren i mili-bussen, da den er helt komplet.

Og jeg  får nok ballade med betyrelsen, hvis jeg kanibaliserer havetraktoren.


Så er der en, der ligger inde med disse ting, uden at jeg skal ruineres, så gi et praj. Helst i Solrød, men lægnere væk kan gøre det.

HUSK rabat.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: casper efter 25. Januar 2007 kl: 14:09:49
Citat fra: "Mølle"
-gummi mellem turbo og indsugningsmanifold.


der sidder ikke nogen pakningn mellem manifold og turbo.....
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 25. Januar 2007 kl: 20:08:09
jo der gør. Mellem turbo og indsugningsmanifold. Bare ikke på min motor.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: casper efter 26. Januar 2007 kl: 00:46:30
square/fair  :oops:

jeg læste det som udstødningsmanifold........ det er jo bare en 40mm slange, læste et sted at det bedste til prisen var udstødningsslange fra både og den slags
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 26. Januar 2007 kl: 18:42:07
Citat fra: "Mølle"
mangler småting:

-plast-forbindelse mellem luftfilterkasse og turbo.
-nippel mellem oliefilter-sokkel og olierør
-gummi mellem turbo og indsugningsmanifold.

Er stadig lidt tilbageholdende med at skrælle motoren i mili-bussen, da den er helt komplet.

Og jeg  får nok ballade med betyrelsen, hvis jeg kanibaliserer havetraktoren.


Så er der en, der ligger inde med disse ting, uden at jeg skal ruineres, så gi et praj. Helst i Solrød, men lægnere væk kan gøre det.

HUSK rabat.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 27. Januar 2007 kl: 18:45:43
så blev det tid til ilægning.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 27. Januar 2007 kl: 18:48:09
Så har JønneUkendt tilbudt at hjælpe med de sidste dele. Uha hvor bliver det dejligt at få fat i dem. Var faktisk i et svagt øjeblik ved at overveje at skrælle havetraktoren.

Tak for olierørene Jan P. -og så går det som det plejer.... Fandt de andre, da jeg skulle hente luftfilterkassen på landet. De lå på gulvet i Mili-dokaen. Hvem F.... har lagt dem der???????  FJOLS
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: DT63 efter 27. Januar 2007 kl: 22:03:29
Selv tak det er al tid dejlig med noget nyt på en ny motor
(for dig er den ny) hvis der er ander der mangler Dysse rør
så skulle der være nogle flere på vej fra min T3 pusher
Nye olie rør er på lager
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Bo efter 28. Januar 2007 kl: 09:59:16
@Mølle: Jamen så er det vel lige før du ikke får brug for et lift til "spark-dæk-træf" hos KHSalvesen, alligevel :?:  Men vi kan vel stadig følges, os fra hovedøen :?:  :lol:
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 28. Januar 2007 kl: 10:19:14
ja. lad os nu se, hvor stabil den er. Der er jo stadig lidt der skal pusles med. fx. en bagerste trækaksel.

men enten bliver det convoy, eller også bliver det socialt. Det kan næsten ikke gå galt.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 31. Januar 2007 kl: 20:59:40
Knæk sagde det...

da jeg var i gang med at skrue dysser i.

jeg synes ellers at jeg var meget omhyggelig med at sætte dysserne lige i med fingrerne og skrue dem godt ned, inden der kom værktøj på. Og en lille bitte smule kobberfedt. Nye flammeskiver.

jeg var ikke en gang nået til at sætte momentnøglen på, da der fra cyl. 2 lød et "knæk". en metallisk lyd, der kunne høres i hele værkstedet.

og så kørte dyssen alt for let rundt. Soklen var knækket, næsten lodret ned igennem, og den del, som vender væk fra motoren, var skubbet udad/løftet opad.

Så nu får jeg også prøvet at skifte topstykke. (troede ellers at jeg skulle prøvekøre i dag efter at jeg havde fået tilsendt de sidste stumper fra JønneUkendt. -endnu en gang tak for hjælpen)
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: jankjerbye efter 31. Januar 2007 kl: 21:10:54
Satans Alupis.. jeg føler med dig, jeg har været der.. Har du et topstykke liggende?
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: PARKHAVE efter 31. Januar 2007 kl: 21:38:29
Det var da li' godt grov'e.
Er det noget der er typisk eller forekommer det ofte på vw?
Jeg er jo gammel toyota diesel mekker og der har jeg aldrig lavet det nummer.
Det var sku' da rart at vide inden jeg lægger overarmene i stilling til tilspænding, når jeg engang skal til topstykke/dyse.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 31. Januar 2007 kl: 21:41:32
Jeg har både donormotoren og mili-dokaens topstykker. håber at et af dem duer.  

Det var sgu godt nok ikke lige det jeg regnede med, da jeg tog på værkstedet her i eftermiddags.

jeg var nok mentalt i færd med at hænge prøveskiltene på, og tøffe derudaf. NÅ-men man bliver jo helt skrap til det til sidst. Det gode ved det er, at alle bolte og møtrikker er friske, og lige til at skrue ud. Så den del bliver ingen sag.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jarl efter 31. Januar 2007 kl: 21:41:54
Ja, der har vi alle været! Satans pis! De gyldne ord i denne fornbindelse hedder: Brug en T-nøgle. Den kan trække lige rundt - ellers risikerer man at belaste det tynde gods på ydersiden af toppen. Og gevindet på både top og dyse kan ikke være for rent.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 31. Januar 2007 kl: 21:45:56
Jeg var godt nok slet ikke nået til at spænde for alvor.

til gengæld sad de gamle dysser EDDERMANEMER fast. Det var med den lange forlænger og den lange ½tomme. Og så føltes gevindet knastørt. Skruede lidt ud, og lidt ind igen hele vejen, men det var en knastør jammer hele vejen ud. Der er vel ikke noget galt i at give lidt kobberfedt el. lign. ved montering??
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: KHSalvesen efter 31. Januar 2007 kl: 22:07:52
Det kniber lidt med billederne.

Jeg troede du havde forstået budskabet. ? :lol:

Jeg har beklageligvis ikke forstået hvad der knækket. :cry:
Når toppen skiftes, er det vel ikke dysen der er knækket.
Er det alugodset rundt om dysen, nederst. ?

Jeg har prøvet at sende god karma mod Solrød, men det reflekteres af værket. You know. Sun shine.

Du må op på hesten igen, inden skindet bliver koldt, og bjørnen står for skud.

KH KHS - Kan ikke dysses ned.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jarl efter 31. Januar 2007 kl: 22:38:05
Alu-pasta er bedre, men i MEGET beskedent omfang. Jo mere snask der sidder og tørrer ind i gevindet, jo mere træls bliver den at skrue ud. Tit er det også forbrændingsrester grundet manglende tætning ved flammeskiverne.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 01. Februar 2007 kl: 18:01:05
et billede af skaden. med mit super-fotoudstyr.

desværre. Så her er mit bedste bud.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: KHSalvesen efter 01. Februar 2007 kl: 18:07:27
Uden at have ornitologiske fingre.

Er det så ikke en skadet skade. Hvis det er en skade, så er det vist en totalskade.

KH KHS - Holdes skadesløs
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 01. Februar 2007 kl: 18:11:02
nej. Det kan aldrig blive en totalskade. Det kræver som minimum at den er en blanding af en husskade, en skovskade og en dysserørgevindskade. Eller hva????
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 04. Februar 2007 kl: 18:33:15
topstykket fra donormotoren virker ok. får det planslebet i morgen og sliber derefter ventiler og sætter nye olietyve i. Regner med at være klar til at montere tirsdag. så må jeg se, hvor mange justeringsbrikker jeg kommer i bekneb for. Har jo 2 sæt, så lidt af vejen kan jeg vel komme?

Kan man justere ventilerne inden man monterer topstykket?

Er der nogle strækbolte, som skal skiftes, eller kan de gamle bolte benyttes.

hvor hårdt skal boltene spændes???
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jarl efter 04. Februar 2007 kl: 19:58:00
Ja, du kan sagtens justere ventiler inden toppen monteres, I følge min erfaring kommer du til at mangle justerbrikker, hvis du kun har 16 at vælge imellem, men måske er du heldig. Og samtidig med at du skifter olietyvene tjekker du også lige ventilstyrene - de er nemlig så forbandede at skifte, når først toppem er monteret....  :wink:

Når du køber dine NYE strækbolte til toppen og din nye Victor Reinz toppakning (hvis tykkelse du selvfølgelig har fastsat på baggrund af stemplernes overstand, og allerede har taget stilling til skal være en KY-pakning grundet cylindrenes boring selvom du bruger JX-top), så medfølger der en lille folder med tabel over moment og tilspændingsvinkel.

Btw.: Skal det planslibes, fordi du sover bedre om natten hvis det bliver det, eller er det faktisk skævt?
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 04. Februar 2007 kl: 21:08:13
aaargh. Pis. tænkte ikke på forsk. tykkelser. Kan overstanden direkte overføres til pkn. tykkelse, eller skal der lægges lidt til??

Nye strækbolte - forstået.

Victor Reinz toppakning??? Var opmærksom på at det skal være KY pkn. som med øjemål synes af være ca 4 mm større i diameter pr. cyl. Havde nok bare regnet med at bestille hos VW. er det helt sort???

Vedr. skiver, så var min plan, at sætte dem i, som passer, og så udmåle resten og bestille dem fra nye hos howdiaudi??? er det ikke måden???

topstk. planslibes alene for at sikre min nattesøvn.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jarl efter 04. Februar 2007 kl: 22:00:49
Citat fra: "Mølle"
aaargh. Pis. tænkte ikke på forsk. tykkelser. Kan overstanden direkte overføres til pkn. tykkelse, eller skal der lægges lidt til??

Der findes tabeller for forholdet mellem stempeloverstand og pakningstykkelse. Pakningen kan have 1, 2 eller 3 hakker. Find tabellen i en rep.håndbog eller skriv målet på højeste stempel her.  

Nye strækbolte - forstået.

Victor Reinz toppakning??? Var opmærksom på at det skal være KY pkn. som med øjemål synes af være ca 4 mm større i diameter pr. cyl. Havde nok bare regnet med at bestille hos VW. er det helt sort???

Ikke sort, men dyrt. Alle andre leverandører - f.eks. cylinderservice er betragteligt billigere

Vedr. skiver, så var min plan, at sætte dem i, som passer, og så udmåle resten og bestille dem fra nye hos howdiaudi??? er det ikke måden???

Jo, fint

topstk. planslibes alene for at sikre min nattesøvn.

Og hvorfor så gøre det, hvis det er pænt lige?
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 05. Februar 2007 kl: 17:27:05
vedr. Topstykke tilspænding:

Bentley skriver noget i retning af:

spænde moment over 3 gange.
derefter ½ omgang.
motor startes og varmes til drifttemp.
nok 1/4 omgang
1000 miles
nok 1/4 omgang

kan det virkelig passe????
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jarl efter 05. Februar 2007 kl: 20:24:25
Det lyder helt rigtigt. Men her på kontinentet plejer vi at sige 1000 km :wink:
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 05. Februar 2007 kl: 21:56:56
aargsåskudaosse. jeg troede faktisk, at den tid var forbi, hvor man skulle efterspænde?? noget med at toppakninger i dag selv klarer mosten.

Har sgu ikke meget lyst til at adskille igen, når først den kører. Men når nu jarl og bentley siger det... så er der jo nok ingen vej uden om.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jarl efter 05. Februar 2007 kl: 22:06:27
Ja, den er sgu god nok. AAZ/1Y'erne slipper fordi deres toppakning er af multi-layer ståltypen. Vores 'gamle' af bølgepap må desværre have et par ekstra træk. - På den anden side - du skal jo alligevel have efterjusteret dine ventiler, når nu du vælger at slibe dem, så dækslet skal af alligevel.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 05. Februar 2007 kl: 22:10:29
Ja. ok. ingen vej udenom. Topstykket er til gengæld blevet rigtigt fint med nyslebne ventiler. I morgen får jeg pakninger og strækbolte (toppkn. med 3 hakker, da flere af stemplerne havde omkring 1 mm overgab.), og så bygger jeg manifold og knast på. justerer ventilerne og går i gang med ilægning, hvis jeg kan nå det
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 07. Februar 2007 kl: 22:11:43
så kom JX topstykket på. Med nye bolte og tykkeste toppakning. Genopfrisket gevind til dysserne. Ummm. Det spiller. Er lidt selvfed over den modificerede bundtap jeg lavede.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 13. Februar 2007 kl: 20:05:36
Yes..

SÅ startede den endelig. Har nu haft den til at stå i tomgang i 1 minuts tid.

prøvede også lige at gi lidt gas. men uden potten er det ingen nydelse.

Måtte bide i det sure æble, og stikke den en anden pumpe fra mili-dokaen. men så sprang den også i gang med det samme.

Næste skridt er 1. efterspænding, når jeg har haft den driftvarm. Skal også lige have timet pumpen. Det kommer Morten og gør. (han har måleuret)

Så skal den eddermanemer ud og køre. de 1. 1000 km. skal bare tygges hurtigst muligt, så den kan blive efterspændt for sidste gang + ventilerne tjekkes.

Og så i gang med det kosmetiske. Min ven Mads pladesmed er ved at rigge en malerkabine klar til sin Herbie, så min ryger lige med og får en byge sandfarve. og så bøjler, spil, trækøjer, beskyttelsesskærme, fede dæk, dørkplader alle steder og og og...... ud og køre.

jeg skal nok huske at knejse med nakken...........


og en stor tak til dem der har hjulpet indtil nu, bla. Jan Paaske, Jønneukendt og Jarl....

fortsættelse følger
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: DT63 efter 13. Februar 2007 kl: 20:48:14
Hej Mølle
det lyder godt at du er kørene igen
så kan du jo selv køre næste gang
vi skal til spark dæk træf
eller til Hjøring til marst
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Carsten efter 02. Juni 2007 kl: 12:01:50
Hej Mølle,

Skal man købe et kit for at kunne sætte turboen fra en 1.6 JX TD på en 1.7 KY? Og har det givet noget i topfart i forhold til 1.6 TD'eren, taber den feks mindre fart op af bakke? Kunne være fedt for mig da vi tit passerer Kassel......

Carsten
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Jarl efter 02. Juni 2007 kl: 14:06:53
Læser du tysk?

http://www.t3-infos.de/t3-infos_b.html#kxyz
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: casper efter 02. Juni 2007 kl: 14:36:23
Der er jo også andre veje til mere motoreffekt. Til en syncro tænker jeg straks på en 1,9 TD, men der er prisen en ulempe iforhold til fx. en 1,7TD.

Men en oliekøler og en intercooler burde du også kunne hive din jx´er op på en 90 HK uden de store problemer, og uden de store problemer med holdbarhed. Den rute er da absolut den billigste, hvad er dit budget ca. til "mere effekt projektet" ?
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: verner efter 20. Januar 2012 kl: 02:56:27
fandt lige denne skønne motortråd frem igen :)

@mølle, hvordan kørte motoren egentlig sammenlignet med JX og AAZ? kan se du har haft den oppe på 125 gps km/t :)

og hvor langt nåede den at køre, for den blev da så vidt jeg husker ikke solgt sammen med omgangssyncroen i sin tid

er det en ombygning der er holdbar eller kan KY'eren ik holde til at køremed turbo i længden??
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: Mølle efter 20. Januar 2012 kl: 08:00:58
Den kørte bedre end JX. Mere arbejdsvillig i alle områder. Efter omgangssyncroen røg den i Brandbilen. De 125 kmt. var ved alm. ladetryk 0.65 bar.. Efterfølgende fik den 1 bar og lidt på mængdeskruen. Så var den rigtig fin til at trække de 2 t. efter syncroen... men men... blæste toppakningen imellem to foringer og blev pillet du... John Svalen har overtaget den.
Titel: ombygning af KY til TD
Indlæg af: svalen efter 20. Januar 2012 kl: 08:09:24
Ja og han har den fortsat...
Vores JX-syncro blev jo brændt, så motoren KY'eren ligger på hylden...

vh John