T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Hinze efter 02. April 2011 kl: 17:11:09
-
I forbindelse med ombygning til benzin række4, har de lidt yngre motorer (ca. efter 1995) startspærre funktion i motorens styreboks. Den kan omgåes med et lille print, der emulere/efterligner koden i boksen, noget ala "hej boks, hvilken nøglekode forventer du; ok så siger vi det, her er en kode magen til" og wupti er motorens styreboks glad og starter lystigt.
Der skal kun tilsluttes plus, minus og signal.
-
Åhååå hvor snedigt.
fik jo så lige svar på mit spørgsmål i bustråden.
Fandt du noget brugbart til omkodning eller opgav du?
-
Åhååå hvor snedigt.
fik jo så lige svar på mit spørgsmål i bustråden.
Fandt du noget brugbart til omkodning eller opgav du?
opgav omkodning, det her fås vist ikke lettere :D
Jeg købte et par ekstra, PM ved interesse 8)
-
He he. Ja jeg mangler stadig boks og ledninger... og T3! :-(
-
DET er da godt nok smart, men hvor sender den signalet hen ? Kan den omgå transponderen ? For hvis ja, kan man jo nok tænke hvilke typer den også kunne interessere.
Krogsgaard @ jeg har været T3 løs længe nu, men Guderne skal vide, at jeg savner det orange lyn.
-
DET er da godt nok smart, men hvor sender den signalet hen ? Kan den omgå transponderen ? For hvis ja, kan man jo nok tænke hvilke typer den også kunne interessere.
Krogsgaard @ jeg har været T3 løs længe nu, men Guderne skal vide, at jeg savner det orange lyn.
På ADZ styreboksen er det ben 29 der "ønsker" signal. Det er den grønne ledning. Ingen læsespole om tændingslåsen og ingen nøgle med sender!
-
Er det her det tidligere oprettede afsnit om sikkerhed? Ellers syntes jeg det skal derhen.
Iøvrigt et godt initiativ, at få styr på sådan noget bøvl.
Så mangler vi bare at nogle af alle dem der konverterer motor, vil lave ordentlig foto beskrivelse, istedet for "næe nej, skal jeg kløjs i det, så skal alle andre også".
Kurt
-
Er det her det tidligere oprettede afsnit om sikkerhed? Ellers syntes jeg det skal derhen.
Iøvrigt et godt initiativ, at få styr på sådan noget bøvl.
Så mangler vi bare at nogle af alle dem der konverterer motor, vil lave ordentlig foto beskrivelse, istedet for "næe nej, skal jeg kløjs i det, så skal alle andre også".
Kurt
der er ikke meget sikkerhed over tråden, den ligger "løst" i teknisk info. Om den skal flyttes ved jeg ikke noget om.
Ved ikke om nogen skal kløjs i en konvertering; denne tråd må vel anses for at være et skridt mere i den rigtige retning.
-
Er det her det tidligere oprettede afsnit om sikkerhed? Ellers syntes jeg det skal derhen.
Iøvrigt et godt initiativ, at få styr på sådan noget bøvl.
Så mangler vi bare at nogle af alle dem der konverterer motor, vil lave ordentlig foto beskrivelse, istedet for "næe nej, skal jeg kløjs i det, så skal alle andre også".
Kurt
der er ikke meget sikkerhed over tråden, den ligger "løst" i teknisk info. Om den skal flyttes ved jeg ikke noget om.
Nej sikkerhedstråden er ikke offentlig, eller sådan noget? Men optræder som en almindelig tråd hvis man er medlem, eller sådan noget?
Ved ikke om nogen skal kløjs i en konvertering; denne tråd må vel anses for at være et skridt mere i den rigtige retning.
SÅ ABSOLUT, og på fremtidig forventning, vil jeg da gerne være den første til at takke for indsatsen.
Hvor mange har konverteret til R4B eller Subaru? Hvor mange How to tråde er der?
Kurt