T3nettet og T3Klub Danmark forum
Off topic => Generelt => Emne startet af: larsen efter 09. November 2011 kl: 09:15:14
-
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1654416.ece
kunne det friste nogen ????
Mvh Larsen
-
http://www.danburymotorcaravans.com/
-
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1654416.ece
kunne det friste nogen ????
Mvh Larsen
helt sikkert hvis prisen modsvarede at teknikken bag er meget gammel, men til over 200.000 kr for en panel van (turde slet ikke regne på hvad camperne kostede) så må jeg nok hoppe fra.
men jeg tror også den engelske importør lægger en hel del "retroværdi" oveni prisen, gad vide hvad de koster hvis man selv importerer dem fra brasilien?
hvis man virkelig ville have en burde man hente den i brasilien og køre den hjem, det ville da være den ultimative måde at gøre det på. :)
-
I Tyskland må man p.t. ikke registrere disse Brazil modeller. Det hænger sammen med de forskærpede krav på miljøområdet, bilernes motorer klarer ikke mere de tyske krav ... der er flere der har prøvet ... men forvaltningens kreative modstand er enorm ...
Måske finder VW Holland en registreringsfidus til modellen i Tyskland hv. EU, så bliver det spændende ...
Jens
-
gad vide hvordan en tur hjem fra brazilien ville kunne klares...? hvis man skal løse prøveplader i hver enkelt land ville det blive noget af en opgave, ha ha... :D nok billiger at lade en lokal indregistrere og køre den til dk
-
Jeg tror det var i 2005, at Brasilien byggede den sidste "Boble" - mon de laver T3 et eller andet sted :?:
-
Jeg tror desværre at den sidste t3 rullede af samlebåndet i Sydafrika i 2002
-
Brazilien producerer kun T2 udgaven.
Der har aldrig været produceret T3 i Sydamerika og der har aldrig været importeret T3 dertil (udover enkelte privat importerede).
T2'eren fås i to motorvariationer, en luftkølet og en vandkølet.
Vi så rigtig mange af dem da vi kørte igennem Brazilien.
Og lad det være sagt med det samme, man kan godt se at det er en reproduktion og den har slet ikke samme charme over sig.
Jeg husker ikke de nøjagtige priser, men det var omkring 100.000kr. Dertil skal lægges fragt og danske afgifter.
-
Brazilien producerer kun T2 udgaven.
Der har aldrig været produceret T3 i Sydamerika og der har aldrig været importeret T3 dertil (udover enkelte privat importerede).
T2'eren fås i to motorvariationer, en luftkølet og en vandkølet.
Vi så rigtig mange af dem da vi kørte igennem Brazilien.
Og lad det være sagt med det samme, man kan godt se at det er en reproduktion og den har slet ikke samme charme over sig.
Jeg husker ikke de nøjagtige priser, men det var omkring 100.000kr. Dertil skal lægges fragt og danske afgifter.
-
Kan den overhovede inregistreres danmark... jeg tænker på miljø og dvs sikkerheds ting...
-
nej jeg har også min tvivl, denne nye motorudgave har jo heller ikke typegodkendelse i dk
-
De er over det hele i Salvador, Bahia. På et af billederne ses endnu en i baggrunden. Man kan ikke køre 30 sekunder uden at se én. De fleste hvide, men har også set andre farver og hippie versioner. Busser, lad, nogle sjove nogle med en masse små vinduer...
Varme hilsener herfra. :)
PS: Har ikke set en T3.
-
Hehe....du må være T3nettet's Onkel Rejsende Mac ;-)