T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diesel Fora => Emne startet af: jankjerbye efter 17. Februar 2013 kl: 10:40:57
-
Hej!
På opfordring et par bileder af vand til luft LLK installationen man kunne få fra Oettinger til JX. Pumpen var desuden tunet en anelse i brændstofmængden og omdrejningsbegrænseren så den ydede ca. 90 HK og kunne trække op til 5300 omdr. og der var lavet et par ændringer på LDAen så den bla. havde et lavere fjedertryk.
(http://up.picr.de/4210779.jpg)
(http://up.picr.de/4210953.jpg)
Kølingen blev lavet under vognen bag tanken, er ikke 100% sikker på et det nedenstående billede er unverbastelt
(http://uwe-brisske.de/forum/llk20.JPG)
-
Lækre sager. jeg tænker hvor effektivt er et simpelt luftkølet system sammelignet med det her og påvirker det effekten jo længere væk luftfilteret sidder fra turboen, eller er det en fordel at sætte intercooleren helt oppe foran hvor den køler bedre, men til gengæld skal luften "rejse" så meget længere.
-
En mere simpel løsning fra Notter Motorsport. Det ligner plugn´play.
http://www.motorsport-notter.de/Ladeluftkuhler_T3/ladeluftkuhler_t3.html