T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Mekanisk => Emne startet af: Nikolaj74 efter 11. Marts 2013 kl: 06:56:09
-
Hejsan!
Hvad sker der med mit gaskabel ? det sætter sig i frost vejr...
Kan jeg komme til at smøre det eller noget?
Prøvet lige at kigge hurtigt, men det virket som om jeg bliver nød til at skille hele instrumen brættet for at komme ind til det, er det rigtigt?
Nikolaj
-
Nej. Gaskablet er fastgjort til speederen lige under pedalen. Skift kablet. Det er ofte fordi der er hul på yderkablet
et sted når du står med et frostproblem.
Mvh Jønne Ukendt
-
Ved du om jeg kan bruge denne. http://www.vw-shoppen.dk/product_info.php?cPath=21_106_81&products_id=434
Det er jo en AZZ kværn i den.
-
Den er klassisk.
Afmonter kablet ved gasspjæld og gaspedal. og så bare tvær det ind i fedt. Evt "skru" fedt ind med hjælp af en accu boremaskine. Er det ikke helt rustent holder det i en stak år endu, hvor du så sparer sammen til et nyt. SOM OGSÅ SKAL HA MERE END RIGELIGT FEDT FØR MONTERING!
Hvis der er hul i yderforingen kommer der fedt ud af hullet ved skrue metoden.
På med vanten!
-
Drop alt det bøvl med fedt og alt muligt andet og monter et nyt. Det er det eneste der virker og koster kun 165,. Bare min mening.
-
Du bruger kablet fra en JX. Så vidt jeg husker sidder der en JX pumpe på din.
Mvh Jønne Ukendt
-
Drop alt det bøvl med fedt og alt muligt andet og monter et nyt. Det er det eneste der virker og koster kun 165,. Bare min mening.
Nåh ja, men ikke til Syncro.
Bøwl... ej det er sa hygligt :-)
-
Drop alt det bøvl med fedt og alt muligt andet og monter et nyt. Det er det eneste der virker og koster kun 165,. Bare min mening.
Nåh ja, men ikke til Syncro.
Bøwl... ej det er sa hygligt :-)
Hvorfor ikke syncro?
-
Drop alt det bøvl med fedt og alt muligt andet og monter et nyt. Det er det eneste der virker og koster kun 165,. Bare min mening.
Nåh ja, men ikke til Syncro.
Bøwl... ej det er sa hygligt :-)
Hvorfor ikke syncro?
Syncro kablerne er anderledes. Ikke at jeg har sammenlignet, men da jeg skiftede på "Volkejeep`n" forrige år var der ikke ligefrem store mængder på markedet og prisen var tilstrækkelig høj til at min grænse for "køb og smid væk" var overskredet. Desuden haved jeg også lavet et ganske funktionelt system..... Det var jeg blevet glad for :-)
http://www.t3nettet.dk/kunena.html?view=topic&catid=21&id=52021
-
Gaskabel er da det samme syncro eller 2wd.
Drop alt det bøvl med fedt og alt muligt andet og monter et nyt. Det er det eneste der virker og koster kun 165,. Bare min mening.
Nåh ja, men ikke til Syncro.
Bøwl... ej det er sa hygligt :-)
Hvorfor ikke syncro?
Syncro kablerne er anderledes. Ikke at jeg har sammenlignet, men da jeg skiftede på "Volkejeep`n" forrige år var der ikke ligefrem store mængder på markedet og prisen var tilstrækkelig høj til at min grænse for "køb og smid væk" var overskredet. Desuden haved jeg også lavet et ganske funktionelt system..... Det var jeg blevet glad for :-)
http://www.t3nettet.dk/kunena.html?view=topic&catid=21&id=52021
-
Gaskabel er da det samme syncro eller 2wd.
Drop alt det bøvl med fedt og alt muligt andet og monter et nyt. Det er det eneste der virker og koster kun 165,. Bare min mening.
Nåh ja, men ikke til Syncro.
Bøwl... ej det er sa hygligt :-)
Hvorfor ikke syncro?
Syncro kablerne er anderledes. Ikke at jeg har sammenlignet, men da jeg skiftede på "Volkejeep`n" forrige år var der ikke ligefrem store mængder på markedet og prisen var tilstrækkelig høj til at min grænse for "køb og smid væk" var overskredet. Desuden haved jeg også lavet et ganske funktionelt system..... Det var jeg blevet glad for :-)
http://www.t3nettet.dk/kunena.html?view=topic&catid=21&id=52021
Ach see...