T3nettet og T3Klub Danmark forum
Vores biler. => Din bil... => Emne startet af: dennis efter 03. April 2013 kl: 18:14:56
-
Nårh...
"Volkejeep`n" har sig en svær genfødsel. dvs. Volkefar er på overarbejde.
der er kommet en "ny" starter i, slavecylinger, benzinpumpe, og rotor.
Motoren tørner og lyder sund, men der kommer ikke så meget som et prut.?????
Der kommer masser af benzin op til fordeleren ovenpå sprøjtet, men så holder legen også i den afdeling. Tændrørene er tørre....???
Der kan heller ikke produceres gnist så hvis der var noget benzin i cylinderen skulle det selvantænde.
Og nu har jeg kastet håndklædet i ringen. Jeg aner ikke mine levende råd. Jeg ved jo for fanden heller ikke særligt meget om min bil, men jeg må jo lære det.
Er der èn klog herre der kan ringe til mig og lige fortælle hvad der sker så jeg kan få hende hjem til fyn.......Jeg må meget gerne ringes til.
Jeg skal hjem i morgen. Og jeg håber sgu godt nok det bliver ved egen kraft. Det ville være et solidt hak i tuden at køre med dsb eller på autotrailer.
Kom så mister magic!!
-
Hva' motor er det nu lige det er? En DJ?
Ikke at jeg har forstand på WBX, men hva' styrer brændstofmængden på den, er der noget styreboks og noget dyseværk, så kunne det måske være manglende spænding til styreboksen...
Det kunne også forklare de "døde" tændrør...
-
Det lyder egentlig ret logisk. Det er nok noget signal der mangler. Men hvordan tjekker jeg strøm på styreboxen. Ja det er en DJ
-
Hvis det er en DJ, så tjek at der er 12v på pin 13 på styreboksen, når der er tænding på bilen.
Hvad med pumpen, kører den lidt når du sætter tænding på?
-
Og her har du et komplet diagram...
-
Var lige ude igen. Skiftede styreboks... eller satte en anden til som jeg ved virker. Intet....
Benzinpumpen kører sine obligatoriske 2 gange og tomgangspumpen zummer lystigt.... Så noget kommer frem at signal..
-
Har du testet at der er 12v på pin 13, med tænding på?
-
Målt med start fra "bunden" modsat hvor ledningen går ind, så er 12,8 volt på nr 5 og 10,8 på den øverste, nr 13...
-
Hmmm...Tag diagrammet med i hånden, sammen med et multimeter, og mål at alle stikforbindelser havner rette sted...
-
start med at måle spændingen på batteriet når du tørner starteren, under 12,5v så fucker electronikken :0) hiv rotor dæksel af og se om kulstiften sidder der stadig lige midt i låget på indersiden, gør den det så tag kabel fra tændspole af og lig den til stel få en makker til at sætte tænding på så skal den slå en kraftig gnist til stel... er alt ovenstående iorden så prøver vi igen, med alle forslagene om at måle, stel punktet på a stolpen kan osse lave ravage hvis den er rådden der hvor den er skruet i og det sker når antennefod er revnet.
-
så kørt det gamle lort i åen da jeg ik ka lave den så velkommen til en lille polo med trailer og fast monteret håndsving
Undskyld. Jeg hedder pilfinger og er westjyyyj.... æ håndsving er min ejn opfindels.... HUMPREY!!!
-
Hvordan kunne du køre den i en å hvis den ikke kunne starte ??
-
Så nu er jeg hjemme igen. Uden "Volkejeep`n" .
Jeg har vist lige slået et brød op dèr. Dels med at lave bil, dels med at styre æ westjyy.....
Nåh. Jeg har mistanke om at der er en torsk der ikke har monteret motoren rigtigt. Kan i søde DJ ejere derude ikke være elskværdige at smide billeder op af jeres motorrum. Så kan jeg lige lave fjelsøgning imellem slanger og ledninger. Jeg tror det er en fejl fyrre, som ikke kræver polsøger for at finde. UMPF!!
Ja man lærer så længe man lever :-)
NB: Al drilleri, flabede kommentarer og andet af den skuffe, vil blive overflyttet til den kommende tråd om Humpreys hjemmefusk og håndsving!!
-
Her er et billede af Dolph's motorrum.
Jeg havde tidligere et h....... bøvl med en DJ motor. Målte og skiftede stort set alt. Til sidst viste det sig at være stelforbindelsen, som sidder på venstre side i motorrummet.
Har også oplevet at dårlige tændkabler kan give lignende problemer. Jeg ohmede dem endda igennem, og værdierne var inden for grænserne.
Har du prøvet at koble tomgangsregulatoren i venstre side af motorrummet fra?
Pøj med det.
Mattias
-
Wåååhhhååww piiift!!
Ej altså, du havde jo ikke behøvet at polere motorrummet op for mig. :-) hæh... "savle"
Det er et godt og brugbart billede. Men kan du ikke lige forklare for en novice det med tomgangsregulatoren.
Tænker at jeg hellere må underspille mine evner i dèn grad.... Oijh ha!
-
Mmm, ja. Det var for et par år siden da jeg havde renoveret motoren. Sådan ser det nok desværre ikke ud længere...
Tomgangsregulatoren jeg taler om sidder lige foran tændspolen (den beige/grå firkantede boks markeret med rødt). Der sidder to stik i den, et han og et hun, som let kan tages af og sættes sammen. De skal bare klemmes lidt på - det giver sig selv når man ser det. Har hørt om mange, som har haft bøvl med den, hvilket har resulteret i mystiske problemer (den hænger vel sammen med hall-giveren (?)). Det tager 30 sekunder at pille det fra hinanden, så du kan vel lige så godt prøve...
-
Wåååhhhååww piiift!!
Ej altså, du havde jo ikke behøvet at polere motorrummet op for mig. :-) hæh... "savle"
Det er et godt og brugbart billede. Men kan du ikke lige forklare for en novice det med tomgangsregulatoren.
Tænker at jeg hellere må underspille mine evner i dèn grad.... Oijh ha!
fik vi styr på benzintryk regulator forbindelserne?
-
se her engang
-
wbx tænding, ikke helt DJ, men giver lidt information.
-
Mmm, ja. Det var for et par år siden da jeg havde renoveret motoren. Sådan ser det nok desværre ikke ud længere...
Tomgangsregulatoren jeg taler om sidder lige foran tændspolen (den beige/grå firkantede boks markeret med rødt). Der sidder to stik i den, et han og et hun, som let kan tages af og sættes sammen. De skal bare klemmes lidt på - det giver sig selv når man ser det. Har hørt om mange, som har haft bøvl med den, hvilket har resulteret i mystiske problemer (den hænger vel sammen med hall-giveren (?)). Det tager 30 sekunder at pille det fra hinanden, så du kan vel lige så godt prøve...
den boks sidder da ikke normalt på wbx med sprøjt, eller hva?
-
Jeg har også den boks. Havde stikkene ude og gav pronto til den store guldmedalje. Måske der er i udu inde i boxen?? Måske...
-
dennis du så for meget porno på pc og drak alt bensinen og røg så mange indianer smøger så han lød som en boxer
-
dennis du så for meget porno på pc og drak alt bensinen og røg så mange indianer smøger så han lød som en boxer
Morgenhosten jeg har lyder rigtig nok som en boxxermotor der skriger lidt i remmen.
Indianersmøger. Tja du gav mig selv papiret og om der var tegnet indianere på lå jeg ikke mærke til, men de gav mere hoste.
Og kære "Humpy" de der damer du snakker om, dem kunne jeg jo slet ikke undgå. De var over det hele på -DIN- computer jo... såeehh...
Men jeg er stadig vild med dig!!
-
Nåh venner.
Jeg vil gerne sige jer tusind tak for jeres indsats i forsøget på at få liv i "Volkejeep`n"
Jeg har nu grublet og studeret og klogere er jeg ikke. Dog kan jeg i mit stille sind konklodere at jeg nok har fejlmonteret et eller andet i forbindelse med benzintilførslen. Jeg har brug for at blive forklaret, i logiske vendinger, hvorledes bilens slanger monteres og hvordan benzin tilførslen fungerer.
Det link du har sendt mig Hinze er sikkert meget brugbart. Jeg kan også gøre mig klogere via billederne, men jeg er ingen haj til tysk så der kommer jeg til kort.
Jeg har kigget i min Haynes manual (pdf) men jeg ved ikke hvor jeg skal søge fejlen.
Efter egen forståelse tror jeg ikke det er elektrisk. Da jeg har haft hende til at gå i tomgang ved egen hjælp i et kort stykke tid, og flere gange. Men hun tager ikke gas og går i stå etfer 15 sekunder
Hun går udemærket på æter sprøjtet ind i indsugningen. Så min vurdering er at tændingen er i orden. Der er gnist helt sikkert. Den slår så hårdt at min arm stadig værker. høhø...
Jeg tager over til hende senest på Søndag og fortsætter arbejdet. Hvis nogen wbx kyndige kunne komme og kigge med er jeg villig til at honorere med alverdens gaver.... alternativt er en timeløn på 500 til en kyndig mekaniker, men det lærer jeg ikke noget af.....
Her er lige et par billeder i kan nyde og grine lidt af....
-
[attachment=13988]DSCF1897_2013-04-07-2.JPG[/attachment]
[attachment=13989]DSCF1894.JPG[/attachment]
nåh T3 net.
Besværlig hva??
Okay så må jeg prøve sådan her
-
Nu har jeg gransket billeder fra mit motorrum, da det virkede. Og jeg bliver ved at undre mig over hvorfor jeg har monteret benzinslangen anderledes i den udgave der fungerer.
På søndag tror jeg at jeg bytter rundt på tilløb og retur. Som jeg i mit hoved har byttet og derfor også i praksis.... mon så ikke hun får lidt mere benzin, siden det så vil rende den rigtige vej....
Pumpe og filter fejler ihvertfald ikke noget. ...
Tror simpelthen det er verdens mest pinlige tumling der her ytrer sine manglende evner....
men hul i det. Det kan jeg også kun lære af..
Vi får se! Fandens jeg ikke bare lige kan "gå ud" og fixe på mine fejl.... Der er 168 km dertil...
-
Jeg har heller ikke en stand forskid på benzinmotorer, men, er der ingen hjælp at hente i "Nettets" bibliotek ?
F.eks. har jeg nogen erfaring med 1,6 dieslerne, men har også kunnet få fiduser derfra.
Mvh. KH.
-
inden bag det papstykke ved luftfilterrøret sidder der 2 relæer (det gjorde der på min) hvis det store af dem ikke virker kan du ikke få liv i den
håber det hjælper :)
-
Dennis, du er sikkert en laber sild, men du kunne da have taget nogle billeder af dit motorrum så vi kunne hjælpe lidt mere..... :woohoo:
-
Ja Hinze det skule jeg ha gjort. Men jeg tror nok lige det vil gøre mig mere ære at afholde mig fra det og blot spille død og uvidende ;-)
Det gør jeg. Men ikke lige før jeg igen er over hende :-)
Jeg ved ikke om Humprey evner det.....
-
ka ik find ud af lig billeder her ind dennis så klog en biolog er jeg ik men mmser ka jeg da find ud af
-
Var der ikke noget med, at du fik et godt råd om at mærke tingene op INDEN du skilte det hele ad? :pinch: :whistle:
-
Var der ikke noget med, at du fik et godt råd om at mærke tingene op INDEN du skilte det hele ad? :pinch: :whistle:
så er det jo knap så spændende.....
-
Der og så et billed hed Dennis et stk mv
-
Tak Hr. Madsen.
I guder.
Jeg har jo slet ikke tænkt over at det her ville udvikle sig til en pralerunde.
Nåh... nu skal jeg sgu shine mit ride i den grad. Dog i erkendelse af at en "Volkejeep" i fuld flor nok varer mere end en måned at skabe...
Men rust er vel også en slags pral...... :silly:
-
Var der ikke noget med, at du fik et godt råd om at mærke tingene op INDEN du skilte det hele ad? :pinch: :whistle:
jo...men så var jeg så tilpas underbemidlet i knoppen at jeg lyttede til en Westjyy..... så ham planter jeg skylden på....
Selvom jeg nok ikke får noget ud af det.
-
ka ik find ud af lig billeder her ind dennis så klog en biolog er jeg ik men mmser ka jeg da find ud af
Skal vi så ikke lige prøve med en mms til mig. Så kan jeg måske gøre biologi på computeren herfra. Alternativt kan du bare bytte de to slanger og starte hende op....
jeg er overbevist om at det er dèr fejlen ligger.... som du sagde, det er noget helt simpelt der ikke stemmer....
-
Nu ikke for at være fræk eller noget , men har selv erfaret manglende benzin i tanken at min går på 3 cyl. til sidst og derefter kun i tomgang .
-
Nu ikke for at være fræk eller noget , men har selv erfaret manglende benzin i tanken at min går på 3 cyl. til sidst og derefter kun i tomgang .
Go pointe...
Det skulle heller ikke undre mig at hun er rendt tør lige før hun vælger at starte. :-)
-
Det er helt sikkert i benzintilførslen der er noget " skævt " når den kan gå på æter i indsugningen. Det er jo egentlig relativt let, at se om du har samlet det rigtigt:
Fødeslangen fra benzinpumpen skal gå til fordeleren ( IKKE strømfordeleren vel at mærke ) altså den runde dims der fordeler sig ud i fire forgreninger. Returslangen skal af ret indlysende årsager forbindes til returrøret til tanken.
Når det er sagt, skal man også lige huske at det er en VW og derfor kører pumpen ikke " bare " til der er tryk. Du kan med fordel sætte tænding på og afbryde nogle gange inden du forhåbentlig ender med den frydefulde mavefornemmelse, når motoren springer i gang og beredvilligt tager omdrejninger.
Jeg har selv for nylig stået med en Polo der fik skiftet benzinpumpe. Ak og ve: Lor... ville ikke starte. Så gik batteriet dødt og som halen på grisen sprang den en sikring.
Da vi så fik bakset den i stilling og startkabler fra min Escort var sat på, fik vi liv i pumpen og da vi var ved, at opgive alt: Så startede dyret Herren hjælpe mig. Jeg havde lykkeligt glemt, at pumpen ikke " bare " snurrer for fuld skrue.... :silly:
-
Dennis, du har nu fået et fint billede af et motorrum fra Mads. Har du samlet benzin regulatoren som vi talte om! Svar i tråden, ellers er det sgu svært at hjælpe.
Kom i sving...
-
Bare rolig Hinze, jeg transporterer Dennis til sin Volkejeep som "farligt gods" i morgen, så skulle den vel være klaret :P
mvh
Bent
-
Bare rolig Hinze, jeg transporterer Dennis til sin Volkejeep som "farligt gods" i morgen, så skulle den vel være klaret :P
mvh
Bent
det er muligt Dennis går under diagnosen "farligt gods", derfor kan der godt svares på spørgsmål imens.... :ohmy: jeg var heldig at have Dennis i røret 2 x ½time. :kiss:
-
Ja ja Hinze jeg har gjort som du sagde. Det var go logik og jeg troede et øjeblik at jeg havde fået liv i hende.
Men det vil ske. Når først jeg har fødeslangen byttet rundt med retur ditto.
Jeg har et gammelt billede af motorrummet da hun rullede og via det har jeg fundet fejlen.
Kryds fingre for at hun kører kl 15.00 dut i morgen.
Hva Hinze..... har jeg opbrugt min telefonkonsultationstid hos dig?? ;-)
-
Hva Hinze..... har jeg opbrugt min telefonkonsultationstid hos dig?? ;-)
Naaajjj da
-
Så!!
Efter lidt bytten slanger og dimser. Stik og ledninger. Bøsninger, vandrør og vendt motoren om har jeg nu fået liv i den gamle skønne tøs.
Hun starter villigt og tager gas som om hun er helt klar på nye eventyr. Jaaaa! Sådan Dennis, klap dig selv på skulderen.
Problem løst.
MEN....................... :-(
Koblingen driller. Har skiftet slave og hovedcylinder og det funker til ug. Men hun "hænger i koblingen" Vil ikke give fri så jeg kan sætte i gear. Dog kan jeg slå hende i gang og lege "automatgaer" men det er ikke optimalt. Det er ligesom om at hun ikke får pladerne helt fra hinanden.
Og så knækkede jeg lige gaerstangen!! Uaaark!
Men op på hesten.
Min teori er at "hjælpe" vandringen med en lille indretning alla "wild-west" men hvis der lige har en "legal" løsning som jeg ikke kender modtager jeg gerne mere viden om de skønne gamle kasser.
Op og hop. Vi er ikke langt fra målet nu.
Tak tak til alle jer som følger med i spænding og til jer som hjælper i dèn grad!
I morgen knuser jeg de sidste problematikker og gør klar til prøvesyn.
-
Dennis, prøv at lufte slavecylinderen ud en gang til, hvis der er lidt luft i cylinderen kan du ikke koble helt ud. sæt en klar plastslange på studsen, så du kan se om der kommer luft med ud, så trækker du heller ikke luft med ned i cylinderen igen.
Tillykke med "opstarten"
-
Kom bare igang og fin pudsekluden frem, din T3 vil elske dig.
Jens
-
Den er luftet ud, men hvis det kan suge lidt luft tilbage er det i hvert fald noget jeg skal prøve.
Æ westjyde siger der er luftet ornt`li uij.... Vi skal bare leve en kabeltræt og kør`n over æ vindus`viskermotor....
Han veij møj ham "Humpy"
-
Hvis koblingen er rustet sammen kan den med garanti ikke sættes i gear. Så skal den tages fri på den hårde måde ( og den vil de færreste have beskrevet )
Kig på det beslag hvor slavecylinderen sidder. Er det klippefast når koblingen aktiveres ?
Det har før givet anledning til hovedbrud, hvis beslaget rykker sig under udkobling.
En ekstra udluftning skader ikke, så prøv det og gør som Andreas har beskrevet. Der skal ikke ret meget luft til i hverken kobling eller bremser, før det afslører sig.
-
Nu snakkede Du om western style Dennis, jeg har prøvet det flere gange med biler der har stået længe. sæt bilen i 1ste gear, og start den. når den ruller så træd koblingen i bund og så leg on/off med speederen. Den bukker nok lidt over det, deraf western style, men pludselig kommer der måske/måske ikke et ryk, og koblingen er rykket fri. Det kan dog også slippe mere blidt...
Den hænger fordi overfladen på koblingsbelægningen er let rustet sammen med trykpladen og svinghjulets anlægsflade, og det skal belægningen "rykkes" fri af. Når du giver gas med koblingen trådt ned er det kun rusten der holder forbindelsen, og når den giver sig er den fri, og med lidt held er koblingen aå normalt fungerende med det samme.
-
Dennis
Nu tager vi lige en snak Aakerman til Dennis.
Her "banker" jeg dig op Onsdag "morgen for dig" 9.30 formiddag for mig. Jeg fragter dig som "farligt gods" over til den venlige Hr Humphrey.
At jeg kan være kl 9.30 på din adresse, og udsættes for at se dig i "morgen underrør " (skræmmende oplevelse, utroligt hvide ben ,tankerne fløj forbi Thorvaldsens museum, overvejede at spørge om man måtte skrive på gipsen), berettiger til, iflg min "tabel", at "Volkejeep'en" mindst har set en synshal inden hanen galer lørdag den 13.
Det glæder mig at vi er enige om den sag.
;) Bent
-
mener os gravballemanden er hans goe håndlanger
-
Årh drenge.
I er både søde, kåde og velmenende. Dejligt.
"Volkejeep`n" er nu klar til at rulle hurtigt og ubemærket igennem synshallen. Der er lavet lys, tjekket bremser, koblingen har fået særlig opmærksomhed og virker nu. Jeg har forlænget vandringen på stempelarmen med en lille anordning som bare virker.
Grauballemanden har været en stor hjælp, med gode råd og vindtørre bemærkninger og forhåbentlig får jeg lov at skrue nye plader på hende i morgen.
Sang en sød sang for hende i går og har nusset lidt om hendes batterier i dag. m.m.
Nu får vi se.
"volkefar" er træt nu......
-
nu nysynet og til salg 27543 hurtig afhentning da jeg hellere vil ha en polo
Humprey din lille pilfinger. Log mig lige af din store :evil: :S :side: :blink: :sick: :evil: :evil: :evil: før du skriver!!! Nøj du får RØV fuld når vi ses igen!!!
-
nu nysynet
super med en nysynet vogn, tillykke
-
27543 kr?
Jeg byder 5K - er det ok?
-
Venner kom og se.
Nu springer hun ud.
Hvid og blå jo dèt... kørt af en Gud.
Som en rigtig T3
Med en WBX
Så dejligt at jeg, vil ha SEX!!
-
Kære godtfolk.
Jeg skylder en opdatering.
"Volkejeep`n" er nu tilbage i tro tjeneste for den lille glade flok på 5 drenge og drengerøve.
Hun spinder som en lille sød missekat og brøler som en rigtig kæk WBX når hun får kniven. Hun kører fantastisk, selvom hun har stået stille så længe.
Hun springer villigt i gang når nøglen drejes og der er jævn motorgang uden klapren eller andet.
Spærene spiller RENT og viscoen er aktiv og kontakt når der behøves.
Der er nogle "klonk" lyde fra fortøjet som jeg tilskriver mine støddæmpere, da jeg har monteret 2wd SIKA fjedre foran. Jeg skal ha monteret en forlænger på dæmperstangen. Men det tilgår når jeg får den "nye" undervogn hentet hjem. Indtil da skal hun bare være tungt læsset for så hører jeg intet.
Lidt stel fekumdik står for døren og mit underkøringsværn skal monteres igen. Og så skal hun ha fedt fedt fedt i undervognen og derved ha standset rusten indtil jeg finder mulighed for noget regulært karrosseri arbejde.
Hun er omtrent tilbage i sit gamle jeg og hun bliver bare bedre og bedre af brug.
Der var lidt utætheder i vanddelen, men det har nu lukket og hun bruger ingen vand mere.
Olie har hun aldrig brugt og gør heller ikke nu.
Vi har været på en hård offroad tur, mig og hendes gamle ejer og en lang tur til Jylland er just overstået. Hun er bare klar!!
Kosmetisk skal jeg efter hende, men det tilgår over sommeren.
Her en hun så:
Tadaa!!
[attachment=14110]DSCF1928.JPG[/attachment]
[attachment=14111]DSCF1934.JPG[/attachment]
-
det er super, Dennis
-
Kanon Dennis :cheer:
Bedste hilsner
Bent
-
Det skulle vel ikke være din syncro der har tøffet på stranden her ved Saltofte?
-
Ej ej vi kom direkte op af vandet.... høhø.
-
Jeg syntes nok det lignede grabber spor... og det er længe siden at min har været dernede ;)
-
Jeg syntes nok det lignede grabber spor... og det er længe siden at min har været dernede ;)
det er satme skarpt, når man kan genkende dækmønster fra en T3 B)
-
Jeg syntes nok det lignede grabber spor... og det er længe siden at min har været dernede ;)
Skal du ha en melding næste gang. Så kan vi jo lave et mini træf. "Volkejeep`n" den brune "President" og din syncro... Det er en rigtig fin "pirat-plads"
Bål kaffe mit gemuse og ........
-
Ja det skal i da gøre... jeg kan være der på et minut ;)
-
[attachment=14249]DSCF2057.JPG[/attachment]
"Volkejeep`n" er nu i tro tjeneste af en karaktèr som virkelig tester mit håndværk.
Knap 2500 km til Øland og retur via Sydsverige på en fiske expedition med et par gode venner.
Som i kan se på billedet måtte hun ha en morgenkaffe på en halv liters penge som det eneste tilskud. Hun kørte opåklageligt hele turen uden èt eneste hiskup.
..... well lige bortset fra at "Volkefar" havde en stor fejl fyrre og nær havde smidt baghjulet. (skulle nok lige ha efterspændt) : :unsure: :P
Fuldt læsset med turgrej til 3 fiskenørder med hele moletjavsen og 3,3 bar i gummiet kørte hun 8,9 km/l og NØD det!!
TAK "Volkejeep`ns" venner!!
-
[attachment=14250]DSCF2085_2013-04-27.JPG[/attachment]
morgenkaffe
-
camp
[attachment=14251]DSCF2121_2013-04-27.JPG[/attachment]
-
"atopilot".... søges.... Der er langt til Øland
[attachment=14252]DSCF2038.JPG[/attachment]
-
Foreløbig indretning bagi...
[attachment=14253]DSCF2126.JPG[/attachment]
-
når "Volkejeep`n" hygger om os i den store mørke kystskov på Øland..... Elsker det!!
[attachment=14254]P4220273.JPG[/attachment]
-
Det ser godt nok kanonhyggeligt ud :)
Jeg har stået på hovedet i pillefyret hele aftenen, det havde startet en "overenskomst stridig strejke". Men jeg vandt :evil:
Jeg ville hellere på fisketur.
Mvh
Bent
-
så mangler du bare at få fiskebenene af hagen og få klippet alt det høstbindegarn af så ska du nok score en bjørn i de vilde skove
-
Det ser godt nok kanonhyggeligt ud :)
Jeg har stået på hovedet i pillefyret hele aftenen, det havde startet en "overenskomst stridig strejke". Men jeg vandt :evil:
Jeg ville hellere på fisketur.
Mvh
Bent
Det skal vi eddermegme. Tag bare pillefyret med, så bruger vi det som madding ;-)
-
så mangler du bare at få fiskebenene af hagen og få klippet alt det høstbindegarn af så ska du nok score en bjørn i de vilde skove
Tak for tiltroen "Humpy" ,men så skal det også være en hunbjørn som ligner dig. Og den skal kunne plukke jordbær med håndsving ;-)
-
håndsvingen ka jeg godt byg så ka du få en af grisene ovre fra stalden og så med høstbindegarnet og fiskebenene ka du byg hen som lige passer dig
-
Det ser knashyggeligt ud... ikke noget som en tur med drengerrn
-
Ja, det ligner en rigtig hyggetur. Der er sgi ikke noget så godt som en kop kaffe, - men at bilen ligefrem skal ha` en hel kande ?! DET er godt nok sejt! :lol:
DET skal jeg ha` lært det blå lyntog, inden den skal på langfart :P
-
Var køleren utæt siden at hun fik kaffe :dry:
Ja, for lidt kaffegrums er godt til at tætne en utæt køler B)
-
Nåå hvordan går det så er hun ved at blive genfødt syntes her er helt stille er der midtvejs billeder :)
-
Håber det går godt for Dennis.
Psykoterror med at forbyde kontakten til sine egne børn er perversion af højeste niveau og brud på menneskerettighederne.
Håber den er landet med de rigtige juridiske advarsler overfor kvinden.
Guten Rutsch Dennis!
Jens
-
[attachment=16351]h16b06f5.JPG[/attachment]
Hej derude godtfolk.
Tak Jens :-)
Well Volkejeep`n er godt på vej. Det er en rustbunke har vi fundet ud af og Bjarne og jeg er forundret, (pishamrende tossig) over det forbrug af gummimasse, kit spartel og halve løsninger, der erblevet puttet i hende.
Men "Volkejeep`n" er også i MEGET kyndige hænder og enhver fejl og mangel bliver fundet påtalt og udbedret....... :-)
PT står hun rå karross stadig og er nu befriet for motor, tank og gearkasse.
Men i kan lige få etpar billeder.
[attachment=16352]h7c3da32.JPG[/attachment]
[attachment=16353]ha41c813.JPG[/attachment]
[attachment=16352]h7c3da32.JPG[/attachment]
[attachment=16354]hc998f42.JPG[/attachment]
-
[attachment=16355]h65c9c51.JPG[/attachment]
[attachment=16356]hbc4e938.JPG[/attachment]
[attachment=16357]h6c7057f.JPG[/attachment]
[attachment=16358]h5cb38fe.JPG[/attachment]
[attachment=16359]ha790257.JPG[/attachment]
[attachment=16360]hc1c4642.JPG[/attachment]
[attachment=16361]ha6834d1.JPG[/attachment]
[attachment=16362]h24ecdf8.JPG[/attachment]
[attachment=16363]hfea394b.JPG[/attachment]
-
Fine billeder Dennis, det ser godt nok ud til at der bliver anvendt masser af knofedt.
Venlig hilsen
Bent
-
Dennis,
make my day ...
Flotte billeder, fint arbejde, flot frontramme ...
Husk 7-8 liter Fluid Film A med kompressor til finish i bussens hulrum, så giver jeg den første kolde bajer ;-.)
Min 2 syncroer er også behandlet med Fluid Film A, det giver en rigtig go` fornemmelse :-)
Iøvrigt har jeg vundet en 8års kamp om barnet, det kostede en Samba 23 Windows, en Mercedes W108 og en campingvogn Eriba Faun 1961 (5 sengekøjer 380 kilo) - i penge bliver det knap 70tsd € for mig. Jeg sk..der på den materielle skade, jeg har nu min datter hjemme hos mig. og jeg kender alt om den psykotiske terror fra ekskonen Jeg ønsker dig de bedste tanker med dit projekt og ideen med en fiskestang i bagagen er perfekt for dit vedkommende.
Jeg mødte min gamle Samba 23W til MIB13 og jeg var iskold i blodet. Min datter sad på førersædet og hun var ikke særlig fikset på at have en Samba23 ... hun elsker sin egen T3 LLE 1308, den står og venter på hende i her hos syncrofolket i garagen.
Vi ses nok til Fyn 2014.
no pain no gain - her kommer et billede af min datter siddende på førersædet i den solgte Samba ... det er kun en bil, vore børn har højeste prioritæt i vores liv :-)
Jens