T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: jensjakob efter 12. April 2014 kl: 23:17:45
-
Jeg tænker.
Hvis man har et lillle hul i en CV-boot, kan man så bare rense, fedte af, slibe, og sætte en cykellap på med cykellaplim?
Mvh
Jens Jakob
-
Jeg tænker.
Hvis man har et lillle hul i en CV-boot, kan man så bare rense, fedte af, slibe, og sætte en cykellap på med cykellaplim?
Mvh
Jens Jakob
På hvilket køretøj JJ; fortæl nu hvad du har købt i stedet for frk grå :P
-
Gaffatape, JJ. Det er vejen frem.
-
Virker gaffatape til cv-boot?
Lækker. Det prøver jeg.
Hintze, det er til en storebror til T3. Den der næsetunge ting der understyrer helt vildt
-
Virker gaffatape til cv-boot?
Lækker. Det prøver jeg.
Hintze, det er til en storebror til T3.
Hvis det er yderste led på en trækaksel, så er det ret lille opgave at skifte manchet.
Jeg gjorde det på naboens T4, og det var bare af med en centerbolt, og et par andre bolte,
så er der lige nøjagtig plads til at tage det yderste led af.akslen.
En T4 er yngre end en T3, så T4 må vel være lillebror.
-
Jeg håber ikke at du forsøger dig med gaffa. Det virker kun en uges tid. Har været der.
-
Tak for input.
Jeg bestiller en ny manchet og skifter den.
Indtil da kører jeg med gaffatape og strips til at holde på gaffatapen.
Deruover skal jeg have skiftet bøsninger ved støddæmper kan jeg se.
Og have fundet en læk i vakum-systemer.
Samt fundet ud af hvorfor den drypper diesel....
Der er altid noget at lave på gamle biler....
Nå jo, der er også noget begyndede rust der skal tages NU - inden den æder vangerne for øjnene af mig.....
Og nævnte jeg at der INGEN plads er at mekke på i sådan et motorrum?
-
du kan bruge flydendepakning som nødrep af manchetter