T3nettet og T3Klub Danmark forum
Køb og salg => Biler.. => Emne startet af: David efter 29. Oktober 2014 kl: 18:25:09
-
`88 Syncro van 1,9 td
født som 2,1 benzin - senere ombygget til 1,9TD (vist nok motor fra en passat)
-Netop synet og og dumpet på et par småting -Kan fikses for meget små penge.
der er en del pynterust :-) men sund og rask i bund og bærende dele. (dørtrin for skal skiftes)
decoupler + spær -der virker
omsynstilbud 15.000 da jeg ikke har tid til at få den ordnet mens tid er.
Ring/ skriv for mere info
mvh Simon
23259919
-
Bør købes ! - sjælden at møde en syncro der har rundet de 700.000 km :-)
-
Bør købes ! - sjælden at møde en syncro der har rundet de 700.000 km :-)
Alt godt kommer til den, der venter... ;-)
-
Er der Christians eller Maskinmesterens gamle?
-
Jo det er maskinmestrens gamle syncro. Den med alle måleurene :)
-
Jo det er maskinmestrens gamle syncro. Den med alle måleurene :)
Er måleurene væk?
Er der beskrivelse af hvilke og hvordan?
Kører maskinmesteren ikke t3 mere?
-
Der var også en olie centrifuge i den, da Erik -aka Maskinmesteren kørte i den... super cool...
-
Den svedigeste mTdi konvertering jeg har set til dato... Der var sævme kælet for den kværn... brændstoftemperator og olieslynge.. Den var bygget til at køre millionen.. Og Erik var altid klar til at vise frem og forklare hans rationeler for den yderst customiserede ombygning.
-
Den svedigeste mTdi konvertering jeg har set til dato... Der var sævme kælet for den kværn... brændstoftemperator og olieslynge.. Den var bygget til at køre millionen.. Og Erik var altid klar til at vise frem og forklare hans rationaler for den yderst customiserede ombygning.