T3nettet og T3Klub Danmark forum

T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Erik efter 03. Januar 2015 kl: 17:16:51

Titel: Telefonsupport
Indlæg af: Erik efter 03. Januar 2015 kl: 17:16:51
Fik lige et indblik i hvad personalet på akut telefonen må opleve...

Gav telefonsupport i dag til en syg DJ... og efter opkaldet gik jeg og spekulerede på, om det nu også var den rigtige diagnose??? Sæt nu mit rå fører til fejlbehandling. Så kan man jo blive hængt på hjul og stejle i div. offentlige fora...

Bare nu patienten overlever.... :blink:
Titel: Telefonsupport
Indlæg af: ottokrog efter 03. Januar 2015 kl: 18:11:02
Mit motto er: "Det forkerte at gøre, er ingenting."

Det er bedre at give et forkert råd end slet ikke turde gøre noget som helst.

Hatten af til de mange på disse sider der tør at give gode råd.

Og i 99 % af tilfældene er de ikke til skade.
Titel: Telefonsupport
Indlæg af: TONY efter 03. Januar 2015 kl: 18:14:28
Tag det bare helt roligt........
Hvis patienten dør, kan de pårørende klage til T3-klagenævnet, det skal dog lige oprettes først og det tager et par år.
T3-klagenævnet vil efter et års tid nedsætte en kommision, som vil få 24 måneder til at gennemgå sagen.
Falder kommisionens afgørelse ud til de pårørendes fordel, vil du muligvis få en "næse" eller i værste tilfælde
et rap over fingrene, så du ikke kan skrue i et par dage.
Bliver det bevist at du bevidst har vildledt og forsøgt at skade patienten, vil du som værste straf kunne få et forbud
mod at give telefonsupport i 6 måneder....

....er det ikke cirka sådan det plejer at fungere indenfor sundhedssektoren...  :P  ...

Tony
Titel: Telefonsupport
Indlæg af: Hinze efter 03. Januar 2015 kl: 18:45:46
Erik, nu har du jo nullet med boxere i lang tid så mon ikke dit råd er ligeså godt som vores andres.

Som Otto nævner; det er nemmere at holde lav profil, MEN så kommer vi jo ikke videre.

Man bliver vel egentlig kun en god doktor, hvis der er et par patienter der ikke overlever. Ellers kender man jo ikke grænserne i diagnosen
Titel: Telefonsupport
Indlæg af: ottokrog efter 04. Januar 2015 kl: 13:05:31
Eller som Niels Bohr definerede en ekspert:

En person der har lavet så mange fejl og ulykker i et emne, at han ved hvad han IKKE skal gøre.

Lidt modsigende til mit første udsagn, men livet er jo ofte et paradoks.
Titel: Telefonsupport
Indlæg af: Aran efter 05. Januar 2015 kl: 21:00:06
Tag det roligt, Erik.
Klagesager hører under SKAT og du ved jo hvordan parolen er der:
Vi laver absolut ikke noget i dag, hvis det kan vente til i morgen.
Så når den sag en gang kommer for, er det famøse køretøj for længst endt som stumper
hos den lokale pusher, og dermed er bevisets stilling umulig set fra klagerens side.   :lol:  :silly:
Titel: Telefonsupport
Indlæg af: mudpool efter 06. Januar 2015 kl: 10:44:15
Telefonsupport må da til enhver tid betragtes som en mur man kan spille fodbold op ad, altså en sparring omkring en problemløsning. Og så må det da til enhver tid være den der står med værktøjet der har det endelige ansvar!

//Bent

PS Tak for hjælpen forleden