T3nettet og T3Klub Danmark forum
Off topic => Generelt => Emne startet af: dieselpower efter 17. Marts 2015 kl: 20:13:36
-
Ja så måtte jeg hentes hjem fra Århus med Dansk Autohjælp. Firmabilen blev pludselig meget "træt" og kunne ikke listes retur til Varde.
Bilen er nysynet slut januar 2015.
Har været indkaldt af Hyundai danmark for et par år siden til særlig kontrol/rustbeskyttelse i forbroen og de to bagerste bærearme.
Hvordan griber man det lige an??
Trillede på tværs af en sandpude efter ankomsten til fredensborgparken i Århus.
Retur ude af byggepladsen og få km sydpå. Så fik dansk autohjælp lov til at køre resten af vejen.
Der er flere billeder, men jeg kan pt ikke få dem ud af mobil.
Håber der er nogen, som kan hjælpe.
PS. jeg kontakter synshallen i morgen. Ikke for dunke dem i hovedet, for jeg var selv henne med den og bagvangen lød sund. Da han bankede grundigt på den.
Men mere for at gøre dem opmærksomme på et problem, som ikke kan findes med deres bette rusthammer
-
øh, ved ikke lige, hvorfor billederne ikke kom med
-
øh, ved ikke lige, hvorfor billederne ikke kom med
måske fil str. er for stor?
hvor gammel er bilen?
generelt plejer koreanerne at være gode til at dække reklamationer, det er ihvertfald min erfaring fra min tid hos Kia importen
-
den er fra 2003.
-
prøver lige igen med billedet.
-
prøver li med en tand større
-
altså nu ved jeg ikke hvor lang rustgaranti Hyundai har, men hvis det er noget som importøren er opmærksom på kan det være de yder noget kulance, jeg ville nok prøve at skrive en pæn mail til dem hvor du fortæller lidt om bilen historie og vedhæfter lidt billeder.
men det er trodsalt en 12år gammel bil, jeg har skiftet værer ting på biler der var yngre, bla, en bagvange på min vento da den var 11år gammel! og ja den er svejst fast!
konstruktions mæssigt ligner de bagsvingarme på dit billede meget dem på første gen ford mondeo og dem har jeg da skiftet nogle stykker af, de koster som jeg husker det ca 600kr. pr. stk og er det noget lign. på din hundej, så ville jeg bare skifte dem og lade sagen ligge, for det er trodsalt en 12 år gammel bil
-
Hvis bilen tidligere har været indkaldt til kontrol er der noget der tyder på, at importøren ikke er ubekendt med det problem. Jeg ville gå til dem før noget andet.
Bilen er vel for længst ude over enhver form for garanti, men som Verner skriver, kan de jo yde et tilskud pr. kulance, måske i form af et sæt nye svingarme?