T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: Erik efter 27. Marts 2016 kl: 20:48:58
-
Er der nogen, som lige kan ryste kompressionsforhold og antal grader på knastakslen på: DZ og ABS????
-
Det Du mangler står måske i post #2 her : http://www.clubgti.com/showthread.php?256498-8v-Camshaft-Query-ADZ-swap-for-2E-AGG
-
Det Du mangler står måske i post #2 her : http://www.clubgti.com/showthread.php?256498-8v-Camshaft-Query-ADZ-swap-for-2E-AGG
tak Gunnar.. næsten... fik svar på ABS
-
Mener du ADZ?
[attachment id=1 msg=125394]
-
tak Uffe, men det er motorkode DZ jeg mangler data på (112 hk med K-jettronic) og gerne med knastaksel grader..
-
Tror du den kan hedde DX i stedet for? Kan ikke finde en DZ.
-
næ.. den hedder DZ
-
Hvilken bil og årgang ligger en. DZ i?
-
DZ 1.8 112 Passat, Santana 1983-84 i.flg. det regneark jeg har
-
Efter at have ldt ledt fandt jeg noget i et Audi forum. Bilen omtalt er en Audi 80 Coupe
Uddrag kopieret fra http://www.audifans.net/ftopict-730.html :
This may be of help-
I had a 86 C 1.8 sport DZ engine. and yes the camshaft is the same as the 'equivalent' Golf GTi. The cam is different for hydraulic (later) and shim (earlier) Tappets.
Ifølge det er det samme knast som den samtidige 1800 Golf GTI