Hej Simon! Velkommen til T3nettet.
Jeg tror som PARKHAVE skriver ikke du finder en bil i årgangen 79-92 som man "bare køber og kører i et par år" med mindre du vil smide en 25.000 og opefter. Jaja.. Man kan være heldig og finde en der stod ved en flink gammel mand der bare er veholdt til små penge og man kan finde en ved en fusker der har salgslakeret den til meget mere. Og nu snakker vi IKKE generelt T3!!
Hvad har du af erfaringer med biler? Er det din første bil? Syntes du det er sjovt og udfordrende at rode med mekanik og har du tid, plads og faciliteter (eller kan du låne/skaffe det) ? Hvis du kan svare ja til en stor del af ovenstående, så er du rigtigt godt på vej. Der er mange nyere brugere herinde på forummet undertegnede inklusive der har været igennem en learning by doing process, men husk at bilen holder stille mens man lærer
Har du et velbetalt job, kan løsningen også være bare at smide den på værksted, og bruge timerne bag rattet / på jobbet istedet. Men det er ikke billigt og ihvertfald ikke fornuftigt. Men det er igen ikke specifikt for en T3.
ALLE GAMLE BILER SKAL REPARERES FRA TID TIL ANDEN.
Der er nogen overvejelser der skal gøres.. Skal du bare fra a til b? Hvad har du brug for ? Plads ?
Hvis du bare er forelsket.. jamen så velkommen.. så kast fornuften overbord (og vær parat til at tage eventuelle konsekvenser af dette valg ) :wink: Vi står klar herinde på forummet til at hjælpe dig igennen de svære perioder og til at juble sammen med dig når alt bare kører og man oplever hvor fantastisk en bil man har. (Jeg havde lige sådan en dag i går

)
Alle brugere herinde er utroligt glade for deres T3 og vi er mange der ikke har været T3 ejere mere end et par år.

Og så er vi en håndfuld der har lært en masse om vores biler og ikke mindst er blevet meget skrappere til at diagnostisere sære problemer der kan opstå med sådan en 20 år gammel skude :roll:
En af de ting der gør det fedt at køre og rode med T3 er netop dette forum, uden det var der helt sikkert færre T3ere på vejene og der blve spist færre pandekager, drukket mindre kaffe og færre bajere, sparket færre dæk og der ville være langt flere mekaniske analfabeter i det danske land.
Velkommen til et rigtigt hyggeligt forum, jeg håber du finder en flot velholdt T3 til at starte med, så er begyndelsen mere "blød"
mvh
Jan