Forfatter Emne: Min Tristar  (Læst 30373 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

T3Sync

  • Gæst
Min Tristar
« Svar #60 Dato: 28. Marts 2008 kl: 13:52:32 »

Bo

  • Gæst
Min Tristar
« Svar #61 Dato: 28. Marts 2008 kl: 13:54:27 »
Og lige udenfor Göteborg...... Det tager jo ikke mere end et par timer, så er man hjemme igen :wink:

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
Min Tristar
« Svar #62 Dato: 28. Marts 2008 kl: 14:04:27 »
Citat fra: "T3Sync"
Stumper  :roll:

http://www.blocket.se/vi/15710011.htm?ca=1_8_s


hvem er friske på at tage med?

Det er sgu da alt for billigt, men det er uden motor og GB ikke?
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Min Tristar
« Svar #63 Dato: 28. Marts 2008 kl: 15:20:44 »
Jeg er klar på at tage med...

Autotrailer.. BE kørekort og Bil der må trække 2T skal lige arrangeres.. så splitter vi udgifterne.. Den må gerne stå på marken hos mig...

Ring evt. Morten

/Jan
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

TRISTAR

  • Gæst
Min Tristar
« Svar #64 Dato: 28. Marts 2008 kl: 18:09:38 »
Jag har för 2 år sen varit o tittat på denna TriStar och det är ett vrak.

Har stått stilla i många år.
Stor krockskada bak på den.
Bulor överallt rostig.
Motorn och automat lådan är bytt för många år sen många mil har den gått efter det.
Det är mycket jobb att göra bil av den.
Men där finns delar att plocka på den.

MVH Patrik www.vw-tristar.com

TRISTAR

  • Gæst
Min Tristar
« Svar #65 Dato: 28. Marts 2008 kl: 18:31:53 »

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Min Tristar
« Svar #66 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 18:39:56 »
Nå.. nedtur..

Min pladesmed kan IKKE motiveres.. Jeg ANER ikke hvad jeg gør..

Tristaren holder under en pressening.. kabine og kofangere o.s.v afmonteret klar til rustarbejde..

TDi motoren (AFN) mangler et nyt ledningsnet, service og skal tjekkes efter så er den klar til at komme i.. Den forlængede forstærkede gearkasse står ved siden af og ser trist ud.

Jeg er løbet tør for penge jeg tør smide efter projektet, så at få prof hjælp er p.t. ikke en mulighed...

Jeg har sikret mig en solid stor dieselvogn til daily driver, så er på vippen til at bide i det sure æble og sælge lortet som projekt med stort tab til følge..

Hvad syntes i jeg skulle gøre? Er der nogen der vil gi et bud på "pakken" samlet?

mvh

Jan
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

ibber

  • Gæst
Min Tristar
« Svar #67 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 18:45:18 »
sælg alt andet du kan undvære inden for rimelighedens grænser (dvs ikke konen og børnene) og
gå i gang selv , alt begyndelse er svær , men det kan læres. du har jo lært alt det andet.

som nybegynder skal der nok slibes lidt mere end når andre laver det , men slibeskiver holder længe ;0)

man smider ikke mange års erfaring på gulvet og skifter bilmærke pga
manglende evner jan , det er spildt mælk,

Offline Jan W

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 390
    • Vis profil
Min Tristar
« Svar #68 Dato: 18. Oktober 2009 kl: 19:16:49 »
Hvor slemt er det?
Jeg har en del års erfaring med svejseværk og vinkelsliber.
så er der også læs begge veje. :)
T3 er stærkt vanedannende
Tlf. 40763157

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Min Tristar
« Svar #69 Dato: 05. November 2009 kl: 13:28:01 »
Der er pladedele til alle rep, paneler og vanger er ok..  Men en masse småhuller og overfladerust overalt.. Og en hellakering skal der til.
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

Offline wilson

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.018
    • Vis profil
Min Tristar
« Svar #70 Dato: 06. November 2009 kl: 08:10:59 »
aaarh JanK........

Du må op til Islændingen og sparke ham ud af garagen.
Så kører vi ned til ham den så kaldte pladesmed og stryger ham lidt mod hårene!!!!! Han skylder dig som minimum jo en bil hvis han ikke magter at løse opgaven!!!!!!!!!!

Du sælger den bil han skylder og går igang med svejseren derovre.
Transporten skal vi nok få arrangeret i en weekend når jeg er hjemme.

Er bange for du vil fortryde det ellers.....
vi høres / Olsen

Legetøjet:
Trambussen: Milidoka 1,6 TD - RAL 6015 Schwarzoliv \'88
Blommen: Corrado VR6 \'94
Kromøglen: Suzuki GSX1400 \'06
Varanen: Suzuki gs650g katana \'83 m kardantræk og knopdæk:-)

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Min Tristar
« Svar #71 Dato: 22. Marts 2011 kl: 10:37:42 »
Så gik det hele op i en højere enhed, Trissen er videre til den HELT rigtige og hvis den nye ejers planer lykkes for ham genopstår den rustfri, metaliseret og nylakeret med Subaru kværn. Håber jeg får lov til at låne den en tur :)

Jeg er glad jeg slap for at eksportere den når nu hvidplade afgiften er betalt.. men det var lidt sørgmodigt at se den trille ud fra gården.. Nu er jeg sku uden T3 og kan ikke rigtigt finde på hvad jeg skal bruge som argument for en andet end at komme til Fyn og hamre rundt i grusgraven om dagen og i bajerne om natten :)

/Jan
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012