0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
tak for råd og tak for tilbuddet om en startmotor, Aran - at sifte en startmotor er vist ikke lige til. Gearkassen skal ud først! Er der nogen der har erfaring med det?
Indsprøjtning og det med at holde speederen nede er der ingen grund til, systemet regulere selv mængden af benzin det skal bruge til opstart!/Mads
Citat fra: "kaizer"tak for råd og tak for tilbuddet om en startmotor, Aran - at sifte en startmotor er vist ikke lige til. Gearkassen skal ud først! Er der nogen der har erfaring med det?Neeeej skal den det på en syncro benziner........det tror jeg ikke!På en diesel om det er en 2wd eller en WD40 :wink: kan man skifte den uden at afmontere gearkassen! Man gør det oppe fra.
Neeeej skal den det på en syncro benziner........det tror jeg ikke! På en diesel om det er en 2wd eller en WD40 kan man skifte den uden at afmontere gearkassen! Man gør det oppe fra.
På en diesel om det er en 2wd eller en WD40 :wink: kan man skifte den uden at afmontere gearkassen! Man gør det oppe fra.
CitérNeeeej skal den det på en syncro benziner........det tror jeg ikke! På en diesel om det er en 2wd eller en WD40 kan man skifte den uden at afmontere gearkassen! Man gør det oppe fra.Thing mener at man ligeså godt kunne starte med at løsne gearkassen, istedet for at rode med andre veje... men ender alligevel altid med at skulle nedeom! - siger han.Jeg er nok meget tæt på at få slæden på værksted, selvom jeg principielt helst ville lave det selv. Men jeg mangler erfaring og også lidt tid
Tror nu ikke du skal have gearkassen ud for, at skifte en starter. Men start med at tjekke stelkablet ved gearkasseophænget. Vil næsten garantere, at du kan komme til starteren hvis du afmonterer højre baghjul. (buk under bilen )Husk at frakoble batteriet, så du ikke kommer til, at lave kortslutninger uforvarret.