Hurra, skulle ud at hente spåner til Krikkerne her til aften.
Det hele startede også kanon, mørkt og regnene, men jeg vidste jeg kunne bakke ind i den lade hvor spåneballerne ligger, så jeg var ligeglad med vejret.
Kommer derud og slukker bilen, men vil lige 10 m. længere tilbage, så jeg kunne komme ind i laden, men så vil krapylet sq ikke slå igang!!!!!
Nå, ud og se på sikringer, ledninger osv, der lige falder mig ind. Ingen fejl at finde. (røv) Ringe til DT Døgnservice for et kvalificeret bud: Starteren! hamre hamre ingen reaktion, mere hamren og stadig død motor. kortslutte starter: gnister og ingen reaktion. Kortslutte lidt mere ingen reaktion, men nu med brummen fra forvarmer relæet.?
Jeg ringede til Falck, de kom efter en lille time og vi prøvede at trække dyret igang, den startede jo selvfølgelig og jeg listede hjem med Morfargas.
På hjemturen bemærkede jeg at temperaturdioden, forvarmerdioden og ladelampen blinker på samme tid, når jeg blænder op for det lange lys???
Jeg fik tømt bilen og fundet et andet relæ som jeg satte i, prøvede at starte, men stadig ingen reaktion, udover en summen og brummen fra relæet. I morgen vil jeg lige prøve at skifte starteren, for at se om der sker noget ved det.
Så indtil videre modtages bud på diagnosen og fifs med kyshånd.
Nederen at jeg skal møde kl. 7 i morgen tidlig.