Right! TDI og TD har præcis samme boltmønster ind mod gearkassen - derfor ingen adaptorplade. Til gengæld er det lidt bøvl, som Søren også skriver ved motorophænget i passagersiden. Her har TDI nemlig samme boltmønster som de langsliggende AAZ'ere (A80) og derfor passer det oprindelige beslag ikke på blokken. I førersiden passer boltmønsteret for så vidt godt nok, men så bliver der alligevel bøvl, fordi TDI'ens turbo sidder midt på manifolden, mens JX'erens turbo sidder i den ene ende af manifolden, så derfor skal man alligevel ud i en kreativ løsning.
Hvis man skal være helt pernitten, så burde man måske også hænge en TDI op i hydraulisk dæmpede motorophæng, da dens rystelser er lidt rå. - nå, whatever - man kan jo blive ved og ved mindtil man har brugt en millionmilliard.
@Søren:
Stor cadeaux til din pumpeløsning! Det er kreativt og vidner om stor indsigt i sagerne. Flot arbejde! Kom til Midtjylland en dag, så ser vi, hvad effektrullerne siger. Til gengæld revselse for at køre uden tandremsdæksel! Puuuu - ha! :wink: