0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Man skal lige se sig for med grundfarve. Jeg har flere gange købt sådan en rødbrun substans på cellulosebasis.Den sidste jeg købte lignede den forrige, og da den var lidt tyk kunne den vel klare en sjat fortynder ?UUUUPS! Den svulmede op og lignede en svamp. Noget underligt grødet stads. SELVFØLGELIG er bogstaverne på dåsen så små, at mine øjne overhovedet ikke kan få styr på alle de satans myrer uden briller (og læsebrillerne ligger jo selvfølgelig derhjemme ) nå, men jeg fandt en gammel lup og hvad åbenbarede sig:Pludselig er lo.... lavet på VANDbasis !(I kan selv sætte et passende antal eder og forbandelser ind her )Så pt bruger jeg dem på spraydåse. Man kan godt finde noget til rimelige penge hos Jem & Fix, - og de skal da om ikke andet kun rystes - IKKE fortyndes.
Kurt - hvad er målet i bredden, og hvor meget skal der bruges i længden til flapper - hvis du ikke har bygget dem ind endnu? Ellers må jeg i kælderen og måle på projekt-varmeapparatet :-) (Den velduftende kælder, nu uden stoppet kloak)
Fordi visse af Biltemas grundere IKKE tåler overlakering med cellulose eller acetone baserede lakker. Så står DU pludselig med noget grødet og ubestemmeligt, der mest af alt minder om en sammenkrøllet avis.