Forfatter Emne: karosseridele ældre årgange versus nye  (Læst 2596 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pawel

• Gæst
karosseridele ældre årgange versus nye
« Dato: 09. Marts 2008 kl: 13:01:31 »
hej, jeg har en autocamper årg 1981 hvor jeg gerne vil skifte baglap, skydedør, og fordøre. Men min reservedelsbiler er fra 1986 og opefter. Jeg vil gerne vide om hvorvidt tingene fra de nyere passer på de gamle typer (ala 1981). Tænker at fordøre og bagklap ikke er noget problem, men hvad med skydedøren?? hele bundstykket hvori skydedøren kører er osse temmeligt medtaget og vi vil gerne blot skære ud af de friske og  nyere biler..men er profilerne mon de samme??
-god søndag :wink:

pawel

• Gæst
« Svar #1 Dato: 09. Marts 2008 kl: 22:37:37 »
ok. jeg kan godt se at det beslag som skydedøren lukker i er anderledes. men er det hele stolpen som skal skiftes eller? spændt på at se løsningen på madam blå når den når frem til djurs. -hvornår gør den cirka det??

pawel

• Gæst
« Svar #2 Dato: 09. Marts 2008 kl: 23:01:49 »
ok. grunden til at skifte døren er at jeg gerne vil have en skyderude i med myggenet som sidder i en nyere reservedelsbil. såvidt jeg har forstået så passer ruderne fra nyere årgange ikke i de gamles rammer.. men hvis man kan få en nyere skydedør tilpasset i en 81er så er det super. :wink:
tak for tippet og jeg hører lige med flemming ang teknisk besigtelse.
-skal han langt om længe til at køre t3 igen?? man har jo ikke kunnet skille ham ud fra flokken på landevejen på det sidste grundet hans passion for fransk teknik..  :?