0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
mere skal der åbenbart ikke til for at det holder...... det er jo ikke WBX'ere der skal ha' ny top og turbo hvert forår !! :lol:
Blah Blah Blah Stødstænger er cool se feks æhm... Ford transit hahahahahaha
gad vide om der kommer en ny fraktion herinde..... nu er Subaru jo kommet med en Diesel Boxer ....så behøver man jo ikke vælge side længere
Citat fra: "Lund"gad vide om der kommer en ny fraktion herinde..... nu er Subaru jo kommet med en Diesel Boxer ....så behøver man jo ikke vælge side længereAf dem jeg kender herinde tror jeg ikke der er mange der er villige til at hugge en spritny Subaru op bare for at få motoren. Men det kunne da være sjovt hvis jeg tog fejl :wink: Husk også lige en Porsche G50-gearkasse.../Mads
Citat fra: "Mads-kaa"Citat fra: "Lund"gad vide om der kommer en ny fraktion herinde..... nu er Subaru jo kommet med en Diesel Boxer ....så behøver man jo ikke vælge side længereAf dem jeg kender herinde tror jeg ikke der er mange der er villige til at hugge en spritny Subaru op bare for at få motoren. Men det kunne da være sjovt hvis jeg tog fejl :wink: Husk også lige en Porsche G50-gearkasse.../Madsmads man kan også købe en motor som res del men det er der nok heller ikke nogle herinde der gør men det kunne være sjovt at høre en diesel boxer Mvh Djurs :lol:
Citat fra: "Djursland"Citat fra: "Mads-kaa"Citat fra: "Lund"gad vide om der kommer en ny fraktion herinde..... nu er Subaru jo kommet med en Diesel Boxer ....så behøver man jo ikke vælge side længereAf dem jeg kender herinde tror jeg ikke der er mange der er villige til at hugge en spritny Subaru op bare for at få motoren. Men det kunne da være sjovt hvis jeg tog fejl :wink: Husk også lige en Porsche G50-gearkasse.../Madsmads man kan også købe en motor som res del men det er der nok heller ikke nogle herinde der gør men det kunne være sjovt at høre en diesel boxer Mvh Djurs :lol:Det tror jeg hurtigt bliver dyrere, med ledningsnet og hvad man ellers skal have med, men jeg ved ikke en skid./Mads