0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ting kan blive trætte af bare at stå stille, specielt på en T3 (det vil jeg godt skrive under på ), og når nu Bergwachten ikke har kørt mere så kunne man foranlediges til at tro at den har haft længere perioder med stilstand...Enig! Fedtet kan stivne og blive surt, så det ikke fordeler sig ordentligtMen ud fra dine forklaringer hælder jeg også til dine trækaksler, jeg kan dog ikke helt se hvorfor man skal have styre og bære kugler af for at skifte dem...Nej, men det er jo så fordi, du ikke er helt skarp på, hvordan din egen bil ser ud Kig her:Der er én og kun én vej til at tage trækaksler af en Syncro - det er udad - ja med mindre man da har lyst til at tage fordiffet af..., men i den sammenhæng er det vist småting at tage et par snollede kugler...
Den kører skam næsten dagligt ... når den skal flyttes rundt fra sted til sted for at IM ikke skal begynde at brokke sig og sende mig yderligere i ufrivilligt cølibat... :wink: Og jeg har netop trimmet det sidste færdigt på motoren - som bekendt en JX'er trimmet til KY-stempler, med gavmildt justeret JX-åndedræt, og KY-knast. Jeg siger dig... :shock: Det sparker røv! AAZ, eat shit!Nå undskyld Sune - vi skal nok lade din tråd i fred :oops: