0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
er det samme slags som "bonderøven" kørte i stykker med fronskovlen i sidste afsnit ?? :lol: :lol: :lol:
Så jeg vist hellere undersøge den udtræksseng der står på lageret uden at betale husleje.Gulnet fyrretræ kan også pigmenteres.!Iøvrigt er Flexa et glimrende valg, vi har haft stor glæde af vores to køjesenge, det er først efter at børnene er blevet lidt større, de har terroriseret de øverste lameller lidt. Jeg har selv crashet både i øverste og nederste køje uden defekter eller nedbrud. :wink: Deres koldskum madrasser er også ganske glimrende.Kurt
He he, nej det er jo derfor man spørger herinde...Fik jeg sagt at på sigt skal vi invistere i 3 stk? Hvis i forstå sådan en hentydning.
Citat fra: "Kkrogsgaard"He he, nej det er jo derfor man spørger herinde...Fik jeg sagt at på sigt skal vi invistere i 3 stk? Hvis i forstå sådan en hentydning.tillykke.......twins eller ?
Nu er der jo enkelte herinde, der har en del børn, så jeg tænkte på om der var nogen af jer, som har en "Flexa" seng i overskud? Den skal måle 90x200 og være hvid eller hvidpigmenteret (har jeg fået at vide) ;-) evt. med tilbehør. Spørg mig ikke hvad der er galt med gulnet lakeret fyrtræ :lol:
Jeg har set bussengen, den er godtnok fin :-)Om det er prisen for at undvære T3 ved jeg ikke, måske man skal hoppe på igen og få en unge mere, så er der da til sidst ingen vej uden om... :shock: