0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Skal bruge et sådan hvor man trykker på til rattet/horn der er nu røget en stump af skal værer i samme farve. Er der nogen der kan hjælpe med det og sende det pr post. Jeg overfør gerne til konto Mvh
Jeg har desværre aldrig læst denne tråd før nu - Lur mig om det ikke er min gamle grønne doka der har fået den store make-over Er den tilfældigvis købt af Jønne ?? ( står måske et sted i indlæget )
helt korrekt, men det er vist en længere historie... jønne bliver stadig meget bevæget når man bringer det på bane
Citat fra: "Frank Binau"Skal bruge et sådan hvor man trykker på til rattet/horn der er nu røget en stump af skal værer i samme farve. Er der nogen der kan hjælpe med det og sende det pr post. Jeg overfør gerne til konto Mvh Er den sort eller er der en eller anden rødlig nuance?
Citérhelt korrekt, men det er vist en længere historie... jønne bliver stadig meget bevæget når man bringer det på bane Jammen så vil jeg da gøre det ofte herinde ( ind til der er en der fortæller mig historien )
Citat fra: "doka"Jeg har desværre aldrig læst denne tråd før nu - Lur mig om det ikke er min gamle grønne doka der har fået den store make-over Er den tilfældigvis købt af Jønne ?? ( står måske et sted i indlæget )helt korrekt, men det er vist en længere historie...jønne bliver stadig meget bevæget når man bringer det på bane