0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Løsningen hedder 2E. Voldsom power 85 kw,. Bedre benzøkonomi end WBX. Billigere vægtafgift end diesel. Momentforløb, der skåner gearkassen. Meget forsigtig varmeudvikling sammenlignet med TD. Passer næsten plug'n'play på den dieselbil. Godkendelse til grøn plakette. Reservedele på ethvert gadehjørne.
Med fare for blasfemi-flammer: Jeg forstår ikke at VW fortsatte med boxer-motoren når der var så mange gode række-4 motorer.
Det løsning Tristar airride har valgt er en 1,8 l turbo motor, kan ikke lige koden i hovedet. Den har et moment på den anden side af hvad en T3 kasse kan klare. 2E er en to liters sugemotor bygget på 827 blokken som de fleste andre 1,6 og op liters 4 cyl motorer i vag koncernen. Derfor er det også næsten P&P at montere gearkasse fra en diesel.