har kigget på en t3 1990 1,9 tdi multivan 300000km
1.9 TDI - ,mums motorombygning - ikke origianl, men kan være godt hvis gearkassen er ombygget samtidig så den kan holde til det.
hvad vejer sådan en
Over 1501 kg
hvad er vægtavgift årligt
10.500 kr på hvide plader.
Påbule plader ved vi jo ikke rigtigt hvad det ender på - skattereform og dummebøder til gulplade-biler med dieselmotor.
hvad skal jeg kigge efter
Du skal starte med at kigge her på T3nettet efter andre købsberetninger, og se os prøve at skræmme kommende t3-ejere væk med vores beretninger om livet med en bil der har snablen godt nede i mulvarpe-foret.
Men kig efter det mekaniske, kig efter rust, kig efter slid i lejer og hjulophæng, kig efter rust ved donkrafthæfter, over fjedre, i tværvangers samlinger, inde bagved inderbeklædninger, under køler foran, under gummimåtterne inde i bilen osv osv osv.
Men der er mange gode "hvad skal jeg kigge efter" tråde herinde, så søg lidt rundt, stil gerne flere spørgsmål - og velkommen til.
HVor meget mekanik kan du selv lave? Kan du svejse? Kan du skifte styrekugler? Kan du få en rusten bolt løs med gas+ilt?
Hvad har du af facilitter? Værksted med grav og meget værktøj, eller kantstenen og 400 kr plus moms mekanikere?
Der er mange ting som spiller ind - men det er FEDT!!!!!!!! at køre T3 :-)