0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der er mange AAZer på markedet pga. Abwrackpræmie ...Jens
Så mangler vi en kort snak om tanden på krumtappen, når den er slået ud eller slidt pga. et boltproblen, så skal man næsten skifte krumtappen? Sådan var det hos min gamle Bluestar JX ... En omgang med filen på tanden hjalp kun et par tusind KM, den var total færdig efter kort tid (motorskade uden kompression).Krumtappen koster ingen herregård og den fitter også fra en 1,6D eller Golf II TD?Jens
En AAZ lød i starten som en rigtig god ide, dog ville jeg ikke skære hul i bagerste serviceklap pga. en ESP på AAZen der mangler plads, det er derfor jeg forbliver ved min kære sensible JXer ... AAZern har 20 mm mere i højden, det bliver jo desværre for trangt med pladsen i en LLE JX fra 1992 ... Først var der tale om en JX ESP på en AAZ, men der mangler plads.Der er mange AAZer på markedet pga. Abwrackpræmie ...Jens