0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Øhh.. det er da ikke en Tristar det der er det ?? syntes tankpåfyldning sidder forkert, og der er heller ikk gummiskærmkanter på ??
Citat fra: "Solow"Øhh.. det er da ikke en Tristar det der er det ?? syntes tankpåfyldning sidder forkert, og der er heller ikk gummiskærmkanter på ??tankstudsen sidder da der på alle 2wd os tristar!tristar er jo ik = syncro, dog findes der nogle få tristar syncro ( sådan ku a godt tænk mæ )skærmkanterne er vist extra udstyr til en tristar, mener jeg mølle har sagt engang...satme ellers billigt for en tristar
Tak Verner.. tror den er feset ind nu ;-)Som jeg også skrev vidste jeg det ikke.. derfor også mine spørgsmålstegn, men er da oplyst nu :-)
Citat fra: "verner"Citat fra: "Solow"Øhh.. det er da ikke en Tristar det der er det ?? syntes tankpåfyldning sidder forkert, og der er heller ikk gummiskærmkanter på ??tankstudsen sidder da der på alle 2wd os tristar!tristar er jo ik = syncro, dog findes der nogle få tristar syncro ( sådan ku a godt tænk mæ )skærmkanterne er vist extra udstyr til en tristar, mener jeg mølle har sagt engang...satme ellers billigt for en tristar De 5000,- er nok bare lokkemad, så alle bliver varme om hjertet og så begynder at byde
Citat fra: "T3Sync"Citat fra: "verner"Citat fra: "Solow"Øhh.. det er da ikke en Tristar det der er det ?? syntes tankpåfyldning sidder forkert, og der er heller ikk gummiskærmkanter på ??tankstudsen sidder da der på alle 2wd os tristar!tristar er jo ik = syncro, dog findes der nogle få tristar syncro ( sådan ku a godt tænk mæ )skærmkanterne er vist extra udstyr til en tristar, mener jeg mølle har sagt engang...satme ellers billigt for en tristar De 5000,- er nok bare lokkemad, så alle bliver varme om hjertet og så begynder at byde hvorfor det, der er da solgt en tristar med hvide plader i dk til 10.000dkr!!
Nice:http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=920358
Citat fra: "verner"Citat fra: "T3Sync"Citat fra: "verner"Citat fra: "Solow"Øhh.. det er da ikke en Tristar det der er det ?? syntes tankpåfyldning sidder forkert, og der er heller ikk gummiskærmkanter på ??tankstudsen sidder da der på alle 2wd os tristar!tristar er jo ik = syncro, dog findes der nogle få tristar syncro ( sådan ku a godt tænk mæ )skærmkanterne er vist extra udstyr til en tristar, mener jeg mølle har sagt engang...satme ellers billigt for en tristar De 5000,- er nok bare lokkemad, så alle bliver varme om hjertet og så begynder at byde hvorfor det, der er da solgt en tristar med hvide plader i dk til 10.000dkr!!som en skrev "satme ellers billigt for en tristar"