0 Medlemmer og 4 Gæster læser dette emne.
Morten eller jeg tager lige fat i Elo imens.Har du ringet Morten eller skal jeg !?
Hallo, der Einbausatz mit Thermostat würde 135,00 Euro kosten (ab 5 Stück 130,00 Euro und ab 10 Stück 120,00 Euro)----der 19 Reihen Kühler würde 119,50 Euro kosten ( ab 5 Stück 114,50 und ab 10 Stück 104,50 Euro) das Alles ist inclusive Steuer + Versandkosten ( ab 10 Stück inc. Versand)..... Beste Grüße Bernd Köhler
Bernd Köhler
Jeg ville gå ud fra at den skal sættes i fronten
Jeg er selvfølgelig 100% med og med andrew er vi nu 10 styk! (så slipper jeg for at købe to)Jeg vil gerne være modtager/opsamler, men jeg tæller lige op hvor mange der bor øst og vest for storebælt så der kan spares så meget porto som muligt hvis det skal sendes. Hvis der derimod kommer et langelinie arrangement d. 11-12 eller 13 oktober (hint - hint - kom nu) Og vi ellers har fået leveret inden da fylder jeg gerne bilen og kører østpå til generel uddeling og glæde (lidt lissom juleaften)Ellers kan leveringen ske senere, da jeg generelt er på Øen ca. en gang om måneden.Hvis der er andre gode ideer til hvad jeg kan hjælpe med så råb endelig op.