0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Problemet er at meget af den slags tanker er drevet af bil-lobbyen.Husk at bilimportører og værksteder er en stærk lobby-organisation, der gør hvad de kan for at få politikerne til at "skabe vækst".Og en stor kilde til "vækst" er borgernes lommer....
Citat fra: "nicolai"Jeg har svært ved at se hvori morskaben ligger.
Jeg forestiller at en del T3 ejere (især de tunge på diesel) vil have fordel af at betale 50 øre/km frem for vægtafgift. Især hvis T3 ikke er primært transportmiddel.
Citat fra: "nicolai"Jeg forestiller at en del T3 ejere (især de tunge på diesel) vil have fordel af at betale 50 øre/km frem for vægtafgift. Især hvis T3 ikke er primært transportmiddel.Men selvfølgeligt også rigtigt rigtigt dyrt for de som kører meget...
... samt 10K oveni for de ekstra 5 kr i afgift pr. liter benzin.
uh hu ... + 1 krone pr km i kørsels afgift http://www.b.dk/politiko/r-bilister-skal-betale-kilometerafgift
Citat fra: "kh"Nævnt tidligere, var tilfældigvis på Ærø da denne klub holdt træf på Søby Camping.Det er nogle sjove små køretøjer, og de mennesker er lige så store entutiaster m.h.t. deres køretøjer som en stor del af T3-Folket.Mvh. KH.Just min pointe. Når man ser de små videoer, så fornemmer men den simplicitet, der også engang var over T3folket.Jeg tror de er mere nede på jorden end T3flokken, men det har bestemt også udviklet sig i den modsatte retning af hvad jeg kunne tænke mig. :cry: Ved træf er det ud med to stole og et bord, så er man til træf, kan man få en ledning med 230V er man lykkelig. [size=18]Næsten ingen[/size] byder ind med noget som helst. Og så vil det da også være en billigere hobby end T3 :-)Kurt
Nævnt tidligere, var tilfældigvis på Ærø da denne klub holdt træf på Søby Camping.Det er nogle sjove små køretøjer, og de mennesker er lige så store entutiaster m.h.t. deres køretøjer som en stor del af T3-Folket.Mvh. KH.