Forfatter Emne: Formøde før jubilæumstræf  (Læst 9642 gange)

0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.

Bo

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #45 Dato: 10. April 2010 kl: 11:09:22 »
Ja ja ja..billeder skal nok komme :o)

Og til alle jer der ikke er taget afsted endnu - snup lige en trøje med, satser på at vi kan sidde ude i gården :o)

Bo

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #46 Dato: 10. April 2010 kl: 12:20:00 »
Så er flaget oppe og stolene sat frem. IM er kørt til bageren og købmanden, så nu kan i bare komme an.....
Glæder mig til at planlægge træf med jer  :D

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.382
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #47 Dato: 10. April 2010 kl: 12:25:19 »
Det ser sgu hyggeligt ud. Grund nok til at overveje en Syncro.

 Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Crapz

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #48 Dato: 10. April 2010 kl: 12:37:02 »
Vi kigger lige ned og hilser på, det er jo lige i baghaven :D, + har nogen dele med ;)

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #49 Dato: 10. April 2010 kl: 13:08:00 »
Citat fra: "Jønne Ukendt"
Det ser sgu hyggeligt ud. Grund nok til at overveje en Syncro.

 Mvh Jønne Ukendt


Ja, det giver noget at tænke over  :wink:

Hinze

Bo

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #50 Dato: 10. April 2010 kl: 17:51:14 »
Så blev der holdt "møde" og lidt forventningsglæde er der sq at spore hos de kommende deltagere. Der blev også slubret kaffe, fortærret kage, fortalt "løgne"-historier, delt viden og gode råd og endelig sparket en del terrændæk :D

Referat af mødet:
Turen derned:
Vi kører derned i forskellige tempi. Nogle håber på at kunne komme afsted torsdag morgen og køre i ét stræk, andre torsdag aften og overnatte på rastepladsen i Brunautahl og andre igen fredag morgen.
Vi aftalte at Bo opretter en "transport-tråd" hvor Blackchart indlægger nogle fix-punkter der så kan køres efter. I denne tråd er der mulighed for at aftale samkørsel, mødesteder m.m. Endelig aftalte vi, at uanset hvornår man kører hjemmefra, kører vi samlet ind på pladsen fredag kl. 11.00 i Mammut.

Hjemtur:
Vi tænkte at det nok giver sig selv, når vi er dernede, mog mon ikke der køres i smågrupper hjemad også.

Camp/lejr:
De først ankomne sikrer at der "erobres" et område stort nok til 15-18 biler og så ligger vi i fælles T3-Nettet-camp.
Vi har hver især vores grill med, så man kan spise når man er sulten
Blackchart medbringer 3X9 meter fællestelt
Mølle sørger for flagstænger, og Blackchart medbringer de nye flag, hvis de er færdige ??
Vi kan ikke påregne at der er El på pladsen

Gejl:
Vi aftalte at der produceres Træf t-shirt og stickers. Dette sørger Bo og Mølle for. Pris på T-shirt skal påregnes at blive ca. 200,-

Kommunikation:
Der er uenighed om kvaliteten af de små walkier, men for dem der medtager, er vi på kanal 3 og ellers er det på mobil-nettet.

Kommunikation op til:
Blackchart sørger for en PM-gruppe, så vi kan rundsende fælles pm´ere til deltagerne.
Bo sørger for at der laves en telefon/mailliste. For at komme med på den, skal alle deltagere sende en PM til Bo, med følgende informationer: Mobilnummer, mailadresse samt antal og størrelse på T-Shirt.
Designet på T-shirten var måske en opgave for Herr Jensen??

Endelig snakkede vi lidt om hvad vi kan forvente, men da ingen af os helt ved hvad træffet kommer til at byde på, blev vi enige om at forvente det samme som når vi tager til Fyn.
Rammerne er der, og det er op til os selv at udfylde dem - på den måde bliver træffet præcis så godt, som vi selv gør det til :D

Herunder lidt billeder fra dagen, der var rigtig hyggelig, så atter en gang har T3-Nettet vist, at socialt samvær på baggrund af en fælles interesse, ealtid er dejligt :D

Bo

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #51 Dato: 10. April 2010 kl: 18:39:33 »
Bare lige for at være sikker, prøver jeg lige at liste de tilmeldte brugere op til træffet. Skulle jeg af den ene eller anden grund have misset én, så giv lige lyd fra jer
    Svalen
    Blackchart
    Poot
    Svinningebussen
    Jan W
    Mølle
    Hawaiibussen
    T1finn
    Jbjerrum
    Birk
    Rasmus
    Herr jensen
    Rabundus
    Niels Erik Thing
    Bo
    Doka
    [/list:u]

doka

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #52 Dato: 10. April 2010 kl: 19:30:12 »
Jeg er klar på turen - om jeg kommer i min egen Syncro er stadig meget tvivlsomt
men jeg tager med derned.

Ser iøvrigt ud som om det var en rigtig god dag.

Mht til flagene så er de helt sikkert klar til turen - Vw logo i toppen , Dannebrog påsyet samt teksten T3nettet.dk

Bo

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #53 Dato: 10. April 2010 kl: 21:31:13 »
Super...du er kommet med på listen, og fedt med flagene!

t1finn

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #54 Dato: 10. April 2010 kl: 21:45:04 »
Lyder godt med lidt info fra dagen. Jeg skal arbejde torsdag til kl 1530 og så skal jeg lige hjem efter tandbørste og have lidt vand over kroppen så er jeg klar til at køre syd over.

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #55 Dato: 10. April 2010 kl: 23:21:59 »
Dejlig kage! Dejlige biler!

Jeg blev begavet med en 72 års fødselsdag og pålagt have-arbejde, så jeg kom aldrig til Køge. Men dejligt ser det ud!
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #56 Dato: 11. April 2010 kl: 12:00:29 »
Og tro mig, det var rart at gøre jydernes ry til skamme :) Super hyggeligt og endnu engang tak for en kanon dag til Bo + frue :) (og alle de andre der deltog)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Bo

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #57 Dato: 15. April 2010 kl: 07:16:26 »
Tillader mig lige at fremhæve en del af referatet, der er stadig en del jeg mangler at høre fra :)

"Bo sørger for at der laves en telefon/mailliste. For at komme med på den, skal alle deltagere sende en PM til Bo, med følgende informationer: Mobilnummer, mailadresse samt antal og størrelse på T-Shirt.
Designet på T-shirten var måske en opgave for Herr Jensen?? "

Herr_Jensen

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #58 Dato: 15. April 2010 kl: 10:34:35 »
Uha, det er jo mig.

Jeg kigger på det i aften!

Bo

  • Gæst
Formøde før jubilæumstræf
« Svar #59 Dato: 15. April 2010 kl: 15:38:36 »
Citat fra: "Herr_Jensen"
Uha, det er jo mig.

Jeg kigger på det i aften!


 :lol:  :lol:  :lol: Perfekt!!