Jamen Uffe, så må jeg da se om jeg kan finde nogle flere billeder.
Inden jeg fortsætter med dette må jeg dog krybe til korset og bekende at gearkassen nok er et større problem end jeg forventede. Inden jeg begyndte at køre med submotor fik jeg skiftet olie på gearkassen. Her viste der sig store stykker metal på magneten, noget der kunne minde om enten tænder fra et tandhjul eller nåle fra et nåleleje. (Så måske skyldes problemerne ikke kun over belastning fra submotor?) Allerede undervejs hjem fra fynstræf efter jeg havde sat Morten (den blå syncro med brazilhjule og 5TD) af ved Kolding, blev hastigheden øget til ca 140 kmt. resten af vejen hjem. Efter jeg kom hjem var gearkassen meget varm og begyndt at spilde olie og siden er det gået jævnt ned ad bakken. Den larmer temmelig meget nu, men er dog stadig nem at skifte gear med, så måske kan den stadig reddes?
Motoren går dog stadig fint. På grund af div. fejlkoder kører den stadig i nødprogram hvilket bla. gør at turbotrykket ikke går højere end 0,6 bar overtryk. Så der er stadig mere effekt at hente.
Mvh. Holger.
Donorbilen: