Forfatter Emne: Tvungen motorskift !!!  (Læst 3164 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Solow

• Gæst
Tvungen motorskift !!!
« Dato: 02. Maj 2010 kl: 10:10:22 »
Ikk lige den timing jeg havde satset på..

Her en uge inden jeg skulle skifte motor, mente den gamle bus så lige selv at den skulle give mig et los i røven  :cry: Jeg har ikke kørt i bilen de sidste 10 dage pga. arbejde, og da den så skulle startes i morges lyder det som om den har glemt rækkefølgen på ventiler i forhold til resten !!

Så nu tyder det på der kun er en vej for mig.... Subaru  :D  :D

Offline Hinze

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Tvungen motorskift !!!
« Svar #1 Dato: 02. Maj 2010 kl: 10:31:49 »
eller fylde lidt olie i løfterne, men vi vi vil helst se lidt mere Sub  :wink:

Hinze

Offline opelhaj

• Hero Member
    • Vis profil
Tvungen motorskift !!!
« Svar #2 Dato: 02. Maj 2010 kl: 20:35:47 »
den ska bare køres varm så stopper  klapperiet. det kan min osse gøre når den har stået et par uger
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

t1finn

• Gæst
Tvungen motorskift !!!
« Svar #3 Dato: 02. Maj 2010 kl: 20:58:59 »
Min t1 har også olie løftere så når jeg starter den her om foråret "klapper" den også. Jeg starter den, og så står den i tomgang til den bliver varm. Så køre jeg en tur uden for manget gas, når jeg så har kørt ca 3-5 km så er det væk igen og så er den klar til sommer ture igen uden flere lyde

Solow

• Gæst
Tvungen motorskift !!!
« Svar #4 Dato: 03. Maj 2010 kl: 09:50:15 »
Prøvede igår at have den i tomgang i ca. 20 min, og prøvede også flere gange at give den lidt omdrejninger... men det er kun blevet værre !!!

Fuck det !!!, i morgen ryger den ud og Subaru motoren ryger i hullet istedet, det betyder dog at jeg skal gøre det foran min egen garage, istedet for på et værksted med lift und alles, men det går jo nok :-)

Offline Hinze

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Tvungen motorskift !!!
« Svar #5 Dato: 03. Maj 2010 kl: 09:58:04 »
uhhhh, det lyder spændende

Crapz

• Gæst
Tvungen motorskift !!!
« Svar #6 Dato: 03. Maj 2010 kl: 10:17:18 »
@Solow

Husk at sætte videocam op til at filme det hele og en fotograf til at lave saftige closeup billeder så vi rigtigt kan savle !

t1finn

• Gæst
Tvungen motorskift !!!
« Svar #7 Dato: 03. Maj 2010 kl: 19:42:41 »
Held i uheld. Undskyld, men jeg er godt nok spændt på når den Subaru motor kommer i og høre om resultatet. Jeg har jo set mange på you tube som sparker R.. og lyder dejligt