0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg får en tanke. Hvis grundne til at regulator ikke åbner, er for fordi al benzinen pøser gennem dyser som hele tiden er åbne, så der aldrig bygges tryk nok til at åbne regulator, så er der en nem måde at teste det på.1. Tak stik af dyserne, så de ikke åbner.2. Tag returslange af trykregulator3. Sæt et stykke slange på fra regulator ned i en beholder4. Sæt tænding på så benzinpumpen går igangDet skulle gerne medføre at trykregulatoren åbner og lukker benzin igennem - hvis den virker, og den eneste grund til at den ikke sender noget benzin igennem er at det hele pøses via dysene ned i cylinderne.Gode hilsnerJens Jakob
Citat fra: "verner"stel er mindst lige så vigtig som plus!du må ikke forveksle stel med jord i din hus installation! nej så langt er jeg med nu er det første gang jeg sådan rigtigt roder med indsprøjtning så jeg var ikke klar over hvor følsom sådan noget var så jeg har bare lavet en stel et andet sted og troede det var nok men kan nu se at den vigtigste er den der sidder nede ved gearkassen og så må den en da gerne få et par stykker til
stel er mindst lige så vigtig som plus!du må ikke forveksle stel med jord i din hus installation!
Citat fra: "bos1"Citat fra: "verner"stel er mindst lige så vigtig som plus!du må ikke forveksle stel med jord i din hus installation! nej så langt er jeg med nu er det første gang jeg sådan rigtigt roder med indsprøjtning så jeg var ikke klar over hvor følsom sådan noget var så jeg har bare lavet en stel et andet sted og troede det var nok men kan nu se at den vigtigste er den der sidder nede ved gearkassen og så må den en da gerne få et par stykker tilservice info:det samme sker på en autoradio, hvis man tilslutter signalkabler, styreledning og pluskabel til forstærker før stelforbindelse!!så trækker den stel igennem signalkabler og udgangs printet på autoradioen!!
ud fra dette må jeg jo så konkludere at det er min styreboks der laver alt balladen så nu må jeg se hvornår der kan blive råd til sådan en
Citat fra: "bos1"ud fra dette må jeg jo så konkludere at det er min styreboks der laver alt balladen så nu må jeg se hvornår der kan blive råd til sådan en :oops: Skulle lige til at forslå "megasquirt", men det bliver nok for langhåret.Hinze
Hvis jeg var dig ville jeg spørge ham på det engelske forum om han har haft succes med at lodde en ny diode i og reppe printet. Hvis han har det, så koster det maks 20kr at fikse styreboksen. Hvis du ikke har mod på at lodde den selv, så smid boks og en ny diode i en kuvert og send den til mig, så skal jeg nok få brændt det sammen igen. Jeg har ikke tid til at lave det før efter 16. januar!!!/Mads
Jeg har spurgt min onkel, og han kender simpelthen ingen af dem. Det undrer mig noget, for han plejer ellers altid at være ret god til numre. Er du 100% på at numrene er korrekte? Ellers tager du da bare og lukker kasserne op og tjekker, om de er identiske på printet.