0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Kære Bo, hvis jeg skulle have bortdømt mine dieselmotorer på tilsvarende bagatelagtige indkøringsvanskeligheder, så var ikke én af dem kommet ud at køre... Kom nu ud af fundamentalismen.
Hej JarlLyder meget plausibelt. På Frk Grå er slangesystemet:8 mm slange fra pumpe og frem til motorrum og t-stykke 8/8/68 mm glange (ca 4 cm længde) går op til nyt t-stykke 8/8/6, hvor t-stykket i den anden 8 mm sender benzin tilbage til tanken.De sidste dele af t-stykkerne fører 6 mm slange frem til spjældhus, og tilbage fra spjældhus. T-stykke arrangement er monteret på karossen. lige der hvor benzinslanger kommer ind sammen med vandrør.Kald slangebaseret "naturlig trykregulator".Jeg glæder mig til at høre mere om projektet, og er noget grå i panden over at både Allan og du får så fine forbrugstal - nu er det en statistisk overvægt i.ft Frk G.
Du har jo sikkert sat nye vacuum slanger over alt, så et læk der er nok ikke aktuelt....Men hvis der er indgang på styreboksen til vacuum er der måske noget at kigge på der. Ved digifant styringen er det kritisk hvis ikke slangen mellem manifold og styreboks er præcis 1 meter! Noget med pulserne fra indsugningen contra de elektriske signaler...It's a long shot....
Kunne lyde som luftmassemåler er defekt.