SÅ! - rammer vi den lige på hovedet - Det skal ikke komme an på det, hvis jeg virkelig skulle renovere sådan en dims, sku jeg sku' nok også ku' svejse de.
Nå! nok om det pjat. Jeg er lige hjemkommet efter en lille tur tværs over Jydeland. Jeg var ovre og besigtige den fine boble.
Den stod med sne over det hele, var ispishamrende kold og sprang igang ved første anslag af starteren - gik jævnt og efter et par minutter kunne man høre på omdrejninger at aut. choker var ved at slå fra.
Og den lugtede rigtigt - højoktan benzin uden kat og andre filtre - uhmmm
Karosseri var faktisk pænere end jeg ventede det, naturligvis med lidt diller og daller på små steder - intet alarmerende - op på en hvid bil kan det ses.
Rigtig rigtig pæn i interiør, flot hvid himmel usw. Et par småting skulle der kigges til ( el bagrude, venstre blink )
MEN MEn Men - Jeg kan jo sgu &%¤&¤(&#& da ikke være i sådan en bil!!!!
Eller jo det kunne jeg sådan set godt - døren kunne også lukkes, men der var slet ikke plads til at manøvrere rattet på betryggende vis undtagen med højre hånd/arm.
Sååååå - det må jeg nok hellere skyde en hvid pind efter og håbe på der er andre der melder sig på byttebanen eller søm køber.
Ellers kommer den til udlandet, så får jeg da 30K tilbage i afgift - SUK