Nåeh.. rolig nu.. det var ikke for at sætte T3nettets brugere i nogen underlig situation, det var for at høre om min egen vurdering på en 10-15 stykker altefter stand var HELT i skoven.
Jeg forholdt mig til de indlæg hvor der var et beløb, eftersom det var det jeg efterspurgte. Og jeg vil da i høj grad påstå at både Wilson og dokajønne kan huske den grønne??!? Jeg forstår ikke helt hvad du mener?
Jo der var da rust i den og det kan godt være at den havde kørt i mudder en dag da Morten så den, gearkassen blev skiftet efterfølgende netop p.g.a det slinger der var og motorproblemerne var nok mest et udslag af en nybegynder i JX-regi der kørte med 1 fungerende gløderør og et tilstoppet luftfilter.. Det kan man sikkert søge frem.
Men vurderingsmæssigt.. i den lave ende.. det er fint med mig.. jeg prøver bare at få et udefra kommende bud på en værdi, ikke noget fordækt eller noget forsøg på at lave rav i den her...
Jeg tror ikke der findes nogle opdaterede billeder af vognen eftersom den er skåret i stykker som donor for et custom sika 4wd projekt. Og det er iøvrigt hele mit dillemma.
HELT sikkert en dum handel, ak ja man bliver mere hård og mindre naiv med alderen.
/Jan