Forfatter Emne: olie til en honda mtx 50  (Læst 5939 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Offline POLLE955

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
olie til en honda mtx 50
« Svar #15 Dato: 20. Marts 2011 kl: 22:45:30 »
Ja i mine unge dage gav jeg også mange bidrag til jernkassen på synshallen , tror kun jeg har haft en velo i 14 dage der var lovlig , og nu sidder man og bander over alle de ulovlige knallerter der køre på cykelstien , det gjorde vi ikke dengang , det er sgu farligt , hvorfor køre de ikke på vejen i stedet for ? , er det fordi de så kun kan køre 50 som bilerne , det er jo lidt provokerende at overhale bilerne med 70 på vejen , det går bedre på cykelstien .
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982  ,
Skoda roomster 1,4 ,16v ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline buddha_uffe

• Hero Member
    • Vis profil
    • NC Nielsen - Linde Gaffeltrucks
  • T3 model: Bluestar Hannover Edition 2,1 DJ, Automatic, Westfalia camper.
  • By: 6000 Kolding
olie til en honda mtx 50
« Svar #16 Dato: 21. Marts 2011 kl: 06:55:44 »
Du har skam ret, det er både farligt og provokerende.. Meeen det er nok de færreste herinde der kan sige sig fri fra at have dyset en Bing karbonade om og planét et enkelt topstykke eller to... ;-)
Har VAG-COM.
Tlf: 30384167.
Mercedes E-klasse 2014
VW Lupo 3L

Offline Aran

• Hero Member
    • Vis profil
olie til en honda mtx 50
« Svar #17 Dato: 21. Marts 2011 kl: 19:39:59 »
NEEEJ!  :oops:  DEN slags gjorde man da ikke da jeg var ung..... ( Ahem... )
Jeg HAVDE en Maxi stående i årevis i kælderen. Så tog jeg den med på værkstedet, og dårligt havde jeg sat den før den var solgt. Men i de unge dage kørte jeg Puch 3 gear og en kort overgang Kreidler.
Min Puch var samlet med unbrakobolte og havde stilbar strålespids. Det var mit held den ene gang jeg kørte lige ind i en razzia. PUHA!  De kunne ikke skille på stedet og jeg bedyrede min uskyld ( Den var heldigvis drejet så den gik ad h... til ) og fordi der var forsikring på, fik jeg lov til, at køre på arbejde.
Det var en noget rystet lærling, der kom for sent den morgen.....