0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har for lidt luft :-(Hjulboltene sad HÅRDT fat (der skulle 1 meter vandrør på krydsnøgle og TRÆKKE TIL (mental note om aldrig igen at skifte til vinterhjul i sne, og IKKE komme kobberfedt på boltene).IR'en slog ikke til :-(Håber det bliver bedre når jeg har 50 liter luft istedetfor 25 L.
lørdag står på bande over små fastsiddende unbrakoer i remhjulene....
Hvad gør jeg på vandpumpen, nogen gode forslag?
Hvor har du fundet det værktøj, hvad hedder det? Jeg har ledet og ledt
Det er bare så mærkeligt at læse alle mulige mere eller mindre perverterede ideer og opfindelser omkring hjul bolte/møtrikker på et forum, hvor den ypperste viden om teknik og mekanik florerer. Det er såguda hverken raket videnskab eller revolutionerende tekniske landvindinger der gør at hjulene er skruet på en bil. Troede egentlig det var noget af det første man lærte, når man købte egen bil.
Jo, det er bestemt mærkeligt, men sagen er jo nok den, at det ikke drejer sig om at løse et problem, men derimod om at opfinde et problem der retfærdiggør leg med luftnøgler osv. :lol: :lol: :lol: :lol: Jeg bruger bare momentnøgler til at skrue de uinteressante bolte af og på. Jeg betragter ikke en momentnøgle som et fint stykke værktøj. De kan købes til ca. 130 kr hos Harald på tilbud, eller ALDI, eller LIDL, eller FAKTA. Dobbelt pris i forhold til Biltemas hjulnøgleOg så har jeg svært ved at se fidusen ved en krydsnøgle, den fylder i 2 dimensioner, og den største belastning er lige i en svejsning.Når det kører som det skal, så er den genial, for når bolten er løs, holder du den bare i en hånd og sender nøglen rundt med den anden hånd.Men for satan hvor kører man dog på røven, når man knækker svejsningen i krydsnøglen.
Citat fra: "brian"Dobbelt pris i forhold til Biltemas hjulnøgleJo, dobbelt pris, men så måske 10-dobbelt funktionalitet.Man må vælge. (og momentmøglen skal man jo have alligevel)
Dobbelt pris i forhold til Biltemas hjulnøgle