Well, det gik sgu ikke helt som jeg havde håbet

Hun ("Tordeslæden") gjorde modstand, og vandt første runde. "Aber dann haben wir andere metoden...." :twisted:
Jeg kunne ikke få gløderørene ud, så jeg må prøve igen. Men tak for alle rådene, nu ved jeg i det mindste hvor jeg skal lede
Jarl : Den går fint, når først den er startet. Tror faktisk at det ER gløderørene det er galt med. Har målt det ene gløderør (på selve gløderøret), og der går ingen strøm igennem. Kunne desværre kun få det ene rør ud, da de andre var "lettere genstridige"
Morten : Hvordan fik du gløderørene af uden at afmontere pumpen? Du må være MEGET tålmodig
Jeg kan ikke komme til at afmontere kobberbroen uden at vride dem istykker, og dermed kan jeg heller ikke få selve rørene ud.
Er det meget bøvlet at fjerne pumpen? For det ville unægteligt give en del mere plads at arbejde på.
Hvor meget vil det evt. koste at få et værksted til at skifte rørene?? Det er ikke fordi jeg er doven, men fordi jeg er i tidsnød. Politiet vil gerne have mine plader, hvis jeg ikke snart får synet den. Men det er svært at komme til syn med en bil der ikke vil starte :?
Dan